Logotipo de HISPANA
Logotipo del Ministerio de Cultura y Deporte
  • WHAT IS HISPANA?
  • Search
  • DIRECTORY OF COLLECTIONS
  • Contact
  • en
    • Español
    • Euskara
    • English
    • Galego
    • Català
    • Valencià
Está en:  › Results

Results

Search completed: Project: Tesis de la Universidad d'Andorra

Sorted by: Project (Sort ascending) (Sort descending)   Title (Ascendente) (Sort descending)   Autor/Productor (Sort ascending) (Sort descending)   Date (Sort ascending) (Sort descending)   Relevance (Sort descending)

Project
  • Tesis de la Universidat d'Andorra (18)
Autor/Productor
  • true (16)
  • Gisbert Cervera, Mercè (3)
  • Rodríguez Antón, José Miguel (2)
  • Rubio Andrada, Luis (2)
  • Saz Peñamaria, Alexandra (2)
  • false (2)
  • Arno-Macia, Elisabet (1)
  • Azzouz, Nadia (1)
  • Banking sector (1)
  • Bastida-Serra, Carolina (1)
  • Ver todos
Subject
  • 378 (7)
  • Educació (5)
  • Ensenyament superior (2)
  • Higher education (2)
  • Rubric (2)
  • Rúbrica (2)
  • 159.9 (1)
  • 3 (1)
  • 33 (1)
  • 331 (1)
  • Ver todos
Date
  • 2021 (4)
  • 2014 (3)
  • 2015 (2)
  • 2017 (2)
  • 2020 (2)
  • 2013 (1)
  • 2016 (1)
  • 2018 (1)
  • 2019 (1)
  • 2022 (1)
Tipo de documento
  • info:eu-repo/semantics/doctoralThesis (18)
  • info:eu-repo/semantics/publishedVersion (18)
Metadata format
  • dim (18)
  • etdms (18)
  • marc (18)
  • marc_ccuc (18)
  • mets (18)
  • mods (18)
  • oai_dc (18)
  • oaire (18)
  • ore (18)
  • qdc (18)
  • Ver todos
 
Botón primero deshabilitado Botón anterior deshabilitado 1 to 18 of 18 Botón primero deshabilitado Botón anterior deshabilitado
  1. Anàlisi de la implantació de les TIC als museus d¿Andorra. Bases per al disseny i desenvolupament d¿una estratègia... - Yáñez de Aldecoa, Cristina Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2016-02-23T08:31:36Z, 2016-02-23T08:31:36Z, 2016-02-05
  2. Contribucions de la discussió de textos en grup en entorns acadèmics d¿Educació Superior. Estudi de cas a la... - Prieto, Helena Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2021-12-10T14:09:43Z, 2021-12-10T14:09:43Z, 2021-11-22
  3. Desenvolupament de les actituds en els estudiants d¿infermeria durant les estades formatives clíniques a través de la... - Esqué-Boldú, Sara Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2019-07-02T13:21:34Z, 2019-07-02T13:21:34Z, 2019-06-18
  4. Determinants de la demanda dels usuaris de formació contínua en les Institucions d'Educació Superior - Sabrià-Bernadó, Betlem Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2014-04-03T14:42:58Z, 2014-04-03T14:42:58Z, 2014-03-28
  5. El nivel competencial en la resolución de problemas matemáticos con los alumnos en TDAH - Colom Torrens, Yolanda Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2015-10-08T10:45:31Z, 2015-10-08T10:45:31Z, 2015-10-02
  6. Emocions i comunicació electrònica textual en català. Un estudi multimetodològic dels recursos emprats per... - Bastida-Serra, Carolina Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2017-07-13T19:32:22Z, 2017-07-13T19:32:22Z, 2017-07-04
  7. Gamification in learning English as a second language: A methodological framework to improve psychobehavioural... - Azzouz, Nadia Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2022-02-07T09:34:59Z, 2022-02-07T09:34:59Z, 2021-12-13
  8. Identifying users using Keystroke Dynamics and contextual information - Dorca-Josa, Aleix Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2018-02-07T20:54:44Z, 2018-02-07T20:54:44Z, 2018-02-05
  9. L¿eficiència del procés educatiu de maternal i primera ensenyança a Andorra - Casalprim-Ramonet, Montserrat Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2014-12-16T08:34:15Z, 2014-12-16T08:34:15Z, 2014-12-15
  10. La competència digital a la Universitat - Larraz, Virginia Enlace externo
    Universitat d'Andorra : Universitat d'Andorra, 2013-05-29T10:50:33Z, 2013-05-29T10:50:33Z, 2013-02-08
  11. La construcción del conocimiento en entornos personales de aprendizaje - Saz Peñamaria, Alexandra Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2014-10-14T13:32:51Z, 2014-10-14T13:32:51Z, 2014-10-10
  12. La formació inicial de mestres des d¿un enfocament competencial i plurilingüe: estudi de cas del bàtxelor en Ciències... - Carrera González, Blanca Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2022-02-07T09:53:19Z, 2022-02-07T09:53:19Z, 2021-12-17
  13. La sostenibilitat de l¿aigua a Andorra: efectes a llarg termini del canvi climàtic i socioeconòmic en el recurs hídric - Pesado Pons, Cristina Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2021-10-05T14:32:38Z, 2021-10-05T14:32:38Z, 2021-09-15
  14. Perceptions, practices, and attitudes on the use of technology in the English as a Foreign Language classroom: The... - Costa-Marimon, Ferran Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2022-05-24T05:17:14Z, 2022-05-24T05:17:14Z, 2022-04-08
  15. Proposta d¿un marc conceptual per a modelar l¿aprenentatge organitzatiu i la creació de coneixement. Una aplicació en... - Fortó-Areny, Josep Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2017-03-02T18:26:00Z, 2017-03-02T18:26:00Z, 2017-02-24
  16. Proposta d'un model relacional entre el capital humà i la qualitat de servei. Una aplicació al sector bancari andorrà - Mariño-Mesías, Rosa M. Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2015-09-29T13:55:30Z, 2015-09-29T13:55:30Z, 2015-09-18
  17. Relació entre l¿avaluació, la percepció i la gestió dels riscos laborals en els dominis d¿esquí alpí d¿Andorra. - Fernández-Farina, Cristina Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2020-11-04T09:24:04Z, 2020-11-04T09:24:04Z, 2020-10-30
  18. The integration of environmental sustainability in the athlete¿s plate nutrition educational tool - Reguant-Closa, Alba Enlace externo
    Universitat d'Andorra, 2020-11-23T09:10:36Z, 2020-11-23T09:10:36Z, 2020-11-06
Botón primero deshabilitado Botón anterior deshabilitado 1 to 18 of 18 Botón primero deshabilitado Botón anterior deshabilitado
 

Hispana

Access portal to digital heritage and the national content aggregator to Europeana

Contact

Access our form and we will answer you as soon as possible

Contact

Twitter

Tweets by Hispana_roai

Facebook

HISPANA
© Ministerio de Cultura y Deporte
  • Legal notice
  • Accessibility