<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dc:title>
<dc:creator>Tuneu Puig, Adrià</dc:creator>
<dc:contributor>Arimany Serrat, Núria</dc:contributor>
<dc:contributor>Tarrats Pons, Elisenda</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</dc:contributor>
<dc:subject>Comerç electrònic</dc:subject>
<dc:subject>Supermercats</dc:subject>
<dc:subject>COVID-19 (Malaltia)</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Indústria i comerç</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Compra</dc:subject>
<dc:subject>Alimentació</dc:subject>
<dc:subject>Digital shopping</dc:subject>
<dc:subject>Grocery trade</dc:subject>
<dc:subject>Establiments de comestibles</dc:subject>
<dc:subject>Comerç</dc:subject>
<dc:subject>339</dc:subject>
<dc:description>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dc:description>
<dc:description>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dc:description>
<dc:description>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dc:description>
<dc:description>Dret, Economia i Empresa</dc:description>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-07</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690128</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>265 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</dim:field>
<dim:field authority="cc978f15-e40f-4405-a5e5-a5f6a456da2a" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Tuneu Puig, Adrià</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">false</dim:field>
<dim:field authority="f4d31c67-4cf9-4282-98ec-e8d0b9a17a14" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Arimany Serrat, Núria</dim:field>
<dim:field authority="6c527b53-96ef-4136-adca-201acea378da" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="codirector">Tarrats Pons, Elisenda</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2024-02-20T14:21:51Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2024-02-20T14:21:51Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2024-02-07</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/690128</dim:field>
<dim:field element="description" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="abstract">Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="abstract">Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="abstract">This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="CA" mdschema="dc" qualifier="degree">Dret, Economia i Empresa</dim:field>
<dim:field element="format" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="extent">265 p.</dim:field>
<dim:field element="language" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="iso">cat</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="license">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="*" mdschema="dc" qualifier="uri">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Comerç electrònic</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Supermercats</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">COVID-19 (Malaltia)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Aliments--Indústria i comerç</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Aliments--Compra</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Alimentació</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Digital shopping</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Grocery trade</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Establiments de comestibles</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="other">Comerç</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="udc">339</dim:field>
<dim:field element="title" lang="ca" mdschema="dc">Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
<dim:field element="embargo" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="terms">cap</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</title>
<creator>Tuneu Puig, Adrià</creator>
<contributor>false</contributor>
<contributor>Arimany Serrat, Núria</contributor>
<contributor>Tarrats Pons, Elisenda</contributor>
<subject>Comerç electrònic</subject>
<subject>Supermercats</subject>
<subject>COVID-19 (Malaltia)</subject>
<subject>Aliments--Indústria i comerç</subject>
<subject>Aliments--Compra</subject>
<subject>Alimentació</subject>
<subject>Digital shopping</subject>
<subject>Grocery trade</subject>
<subject>Establiments de comestibles</subject>
<description>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</description>
<description>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</description>
<description>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</description>
<date>2024-02-20</date>
<date>2024-02-20</date>
<date>2024-02-07</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/690128</identifier>
<language>cat</language>
<rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Tuneu Puig, Adrià</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2024-02-07</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/690128</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Comerç electrònic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Supermercats</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">COVID-19 (Malaltia)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aliments--Indústria i comerç</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aliments--Compra</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Alimentació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Digital shopping</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Grocery trade</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Establiments de comestibles</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Comerç electrònic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Supermercats</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">COVID-19 (Malaltia)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aliments--Indústria i comerç</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aliments--Compra</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Alimentació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Digital shopping</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Grocery trade</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Establiments de comestibles</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Barcelona] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya,</subfield>
<subfield code="c">2024</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/690128</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2024 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Tuneu Puig, Adrià,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Dret, Economia i Empresa,</subfield>
<subfield code="e">degree</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (265 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</subfield>
<subfield code="d">2024</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Arimany Serrat, Núria,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Tarrats Pons, Elisenda,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">v</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-690128" OBJID=" hdl:10803/690128" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2024-09-12T09:32:39Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_690128">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Tuneu Puig, Adrià</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>false</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Arimany Serrat, Núria</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">codirector</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Tarrats Pons, Elisenda</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2024-02-20T14:21:51Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2024-02-20T14:21:51Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2024-02-07</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/690128</mods:identifier>
<mods:abstract>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Comerç electrònic</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Supermercats</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>COVID-19 (Malaltia)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Aliments--Indústria i comerç</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Aliments--Compra</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Alimentació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Digital shopping</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Grocery trade</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Establiments de comestibles</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_690128_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_690128_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/1/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>7b67a0d76555676389260a76ed0a5d34</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>3109775</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_690128_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_690128_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/3/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>7e835852296ce054460bbc55a55807ca</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>394609</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_690128_1" CHECKSUM="7b67a0d76555676389260a76ed0a5d34" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_690128_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_690128_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="3109775">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_690128_3" CHECKSUM="7e835852296ce054460bbc55a55807ca" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_690128_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_690128_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="394609">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_690128" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Tuneu Puig, Adrià</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2024-02-20T14:21:51Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2024-02-20T14:21:51Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2024-02-07</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/690128</mods:identifier>
<mods:abstract>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</mods:abstract>
<mods:abstract>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</mods:abstract>
<mods:abstract>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Comerç electrònic</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Supermercats</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>COVID-19 (Malaltia)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Aliments--Indústria i comerç</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Aliments--Compra</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Alimentació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Digital shopping</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Grocery trade</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Establiments de comestibles</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Tuneu Puig, Adrià</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>false</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Arimany Serrat, Núria</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Tarrats Pons, Elisenda</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</datacite:contributor>
<dc:subject>Comerç electrònic</dc:subject>
<dc:subject>Supermercats</dc:subject>
<dc:subject>COVID-19 (Malaltia)</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Indústria i comerç</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Compra</dc:subject>
<dc:subject>Alimentació</dc:subject>
<dc:subject>Digital shopping</dc:subject>
<dc:subject>Grocery trade</dc:subject>
<dc:subject>Establiments de comestibles</dc:subject>
<dc:subject>Comerç</dc:subject>
<dc:subject>339</dc:subject>
<dc:description>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dc:description>
<dc:description>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dc:description>
<dc:description>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dc:description>
<dc:description>Dret, Economia i Empresa</dc:description>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-07</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/690128</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>265 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/1/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/690128/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2024-02-20T14:21:51Z</atom:published>
<atom:updated>2024-02-20T14:21:51Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Tuneu Puig, Adrià</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/690128/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2024-02-20T14:21:51Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/1/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/2/license_rdf">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/3/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/4/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dc:title>
<dc:creator>Tuneu Puig, Adrià</dc:creator>
<dc:contributor>Arimany Serrat, Núria</dc:contributor>
<dc:contributor>Tarrats Pons, Elisenda</dc:contributor>
<dc:subject>Comerç electrònic</dc:subject>
<dc:subject>Supermercats</dc:subject>
<dc:subject>COVID-19 (Malaltia)</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Indústria i comerç</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Compra</dc:subject>
<dc:subject>Alimentació</dc:subject>
<dc:subject>Digital shopping</dc:subject>
<dc:subject>Grocery trade</dc:subject>
<dc:subject>Establiments de comestibles</dc:subject>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2024-02-20T14:21:51Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2024-02-20T14:21:51Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2024-02-20T14:21:51Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>2024-02-07</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690128</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/690128">
<dc:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dc:title>
<dc:creator>Tuneu Puig, Adrià</dc:creator>
<dc:contributor>false</dc:contributor>
<dc:contributor>Arimany Serrat, Núria</dc:contributor>
<dc:contributor>Tarrats Pons, Elisenda</dc:contributor>
<dc:subject>Comerç electrònic</dc:subject>
<dc:subject>Supermercats</dc:subject>
<dc:subject>COVID-19 (Malaltia)</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Indústria i comerç</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Compra</dc:subject>
<dc:subject>Alimentació</dc:subject>
<dc:subject>Digital shopping</dc:subject>
<dc:subject>Grocery trade</dc:subject>
<dc:subject>Establiments de comestibles</dc:subject>
<dc:description>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dc:description>
<dc:description>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dc:description>
<dc:description>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dc:description>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-20T14:21:51Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-07</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690128</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</dc:title>
<dc:creator>Tuneu Puig, Adrià</dc:creator>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2024-02-07</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">cat</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/690128</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/1/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">7b67a0d76555676389260a76ed0a5d34</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/3/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">7e835852296ce054460bbc55a55807ca</uketdterms:checksum>
<uketdterms:embargodate>cap</uketdterms:embargodate>
<dc:subject>Comerç electrònic</dc:subject>
<dc:subject>Supermercats</dc:subject>
<dc:subject>COVID-19 (Malaltia)</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Indústria i comerç</dc:subject>
<dc:subject>Aliments--Compra</dc:subject>
<dc:subject>Alimentació</dc:subject>
<dc:subject>Digital shopping</dc:subject>
<dc:subject>Grocery trade</dc:subject>
<dc:subject>Establiments de comestibles</dc:subject>
<dc:subject>Comerç</dc:subject>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Tuneu Puig, Adrià</field>
<field name="authority">cc978f15-e40f-4405-a5e5-a5f6a456da2a</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="ca">
<field name="value">false</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Arimany Serrat, Núria</field>
<field name="authority">f4d31c67-4cf9-4282-98ec-e8d0b9a17a14</field>
</element>
</element>
<element name="codirector">
<element name="none">
<field name="value">Tarrats Pons, Elisenda</field>
<field name="authority">6c527b53-96ef-4136-adca-201acea378da</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2024-02-20T14:21:51Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2024-02-20T14:21:51Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2024-02-07</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/690128</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="ca">
<field name="value">Aquesta tesi doctoral investiga el fenomen de la compra d'aliments en línia, conegut com a e-grocery, centrant-se en el seu impacte en el comportament del consumidor. L'objectiu d'aquesta investigació és examinar els factors que influeixen en l'adopció de serveis d'e-grocery per part dels consumidors i les implicacions generals per al sector. S’ha fet una revisió de la literatura existent sobre el comerç d'aliments en línia i s’ha realitzat la investigació empírica mitjançant enquestes a consumidors d'aliments en línia a Catalunya. Els resultats obtinguts destaquen l'impacte de la pandèmia de COVID-19 al comerç electrònic d'aliments, així com els factors clau que influeixen en la intenció de compra en línia, com ara l'estalvi de temps, la comoditat, la qualitat del producte, el preu o la confiança del client.</field>
<field name="value">Esta tesis doctoral investiga el fenómeno de la compra de alimentos online, conocido como e-grocery, centrándose en su impacto en el comportamiento del consumidor. El objetivo de esta investigación es examinar los factores que influyen en la adopción de servicios de e-grocery por parte de los consumidores y las implicaciones generales para el sector. Se ha hecho una revisión de la literatura existente sobre el comercio de alimentos online y se ha realizado la investigación empírica mediante encuestas a consumidores de alimentos online en Cataluña. Los resultados obtenidos destacan el impacto de la pandemia de COVID-19 en el comercio electrónico de alimentos, así como los factores clave que influyen en la intención de compra online, tales como el ahorro de tiempo, la comodidad, la calidad del producto, precio o confianza del cliente.</field>
<field name="value">This doctoral thesis investigates the phenomenon of buying food online, known as e-grocery, focusing on its impact on consumer behavior. The purpose of this research is to examine the factors influencing consumer adoption of e-grocery services and the overall implications for the industry. A review of the existing literature on online food commerce has been carried out and empirical research has been carried out through surveys of online food consumers in Catalonia. The results obtained highlight the impact of the COVID-19 pandemic on food e-commerce, as well as the key factors that influence online purchase intention, such as time saving, convenience, quality of product, price or customer trust.</field>
</element>
</element>
<element name="degree">
<element name="CA">
<field name="value">Dret, Economia i Empresa</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="ca">
<field name="value">265 p.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="ca">
<field name="value">cat</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="ca">
<field name="value">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="uri">
<element name="*">
<field name="value">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="ca">
<field name="value">Comerç electrònic</field>
<field name="value">Supermercats</field>
<field name="value">COVID-19 (Malaltia)</field>
<field name="value">Aliments--Indústria i comerç</field>
<field name="value">Aliments--Compra</field>
<field name="value">Alimentació</field>
<field name="value">Digital shopping</field>
<field name="value">Grocery trade</field>
<field name="value">Establiments de comestibles</field>
</element>
<element name="other">
<element name="ca">
<field name="value">Comerç</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="ca">
<field name="value">339</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="ca">
<field name="value">Anàlisi del comerç electrònic en el sector de l'alimentació a Catalunya</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
<element name="embargo">
<element name="terms">
<element name="ca">
<field name="value">cap</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">3109775</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/1/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf</field>
<field name="checksum">7b67a0d76555676389260a76ed0a5d34</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">CC-LICENSE</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">license_rdf</field>
<field name="originalName">license_rdf</field>
<field name="format">application/rdf+xml; charset=utf-8</field>
<field name="size">914</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/2/license_rdf</field>
<field name="checksum">24013099e9e6abb1575dc6ce0855efd5</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf.txt</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">394609</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/3/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.txt</field>
<field name="checksum">7e835852296ce054460bbc55a55807ca</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf.xml</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comerç_electronic.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">108</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690128/4/tesdoc_a2024_tuneu_adria_analisi_comer%c3%a7_electronic.pdf.xml</field>
<field name="checksum">44ad98edf8a28e3555d2cafff4fddbf8</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/690128</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/690128</field>
<field name="lastModifyDate">2024-02-20 18:53:57.782</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>