<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dc:title>
<dc:creator>Wilson Daily, Ann E.</dc:creator>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</dc:contributor>
<dc:subject>Didàctica de les ciències socials</dc:subject>
<dc:subject>Didáctica de las ciencias sociales</dc:subject>
<dc:subject>Social sciences teaching methods</dc:subject>
<dc:subject>Mètodes educatius</dc:subject>
<dc:subject>Métodos educativos</dc:subject>
<dc:subject>Educational methods</dc:subject>
<dc:subject>Sociologia de l'educació</dc:subject>
<dc:subject>Sociología de la educación</dc:subject>
<dc:subject>Educational sociology</dc:subject>
<dc:subject>Formació professional</dc:subject>
<dc:subject>Formación profesional</dc:subject>
<dc:subject>Occupational training</dc:subject>
<dc:subject>Ciències de l'Educació</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dc:description>
<dc:date>2021-10-01T10:04:26Z</dc:date>
<dc:date>2023-04-16T22:45:31Z</dc:date>
<dc:date>2021-04-16</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/672504</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>270 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</dim:field>
<dim:field authority="d926b4eb-b323-4597-8455-49029547b35e" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Wilson Daily, Ann E.</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremail">awilson@ub.edu</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">false</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Feliu, Maria, 1980-</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="tutor">Feliu, Maria, 1980-</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2021-10-01T10:04:26Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2023-04-16T22:45:31Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2021-04-16</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/672504</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dim:field>
<dim:field element="format" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="extent">270 p.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="iso">eng</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat de Barcelona</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Didàctica de les ciències socials</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Didáctica de las ciencias sociales</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Social sciences teaching methods</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Mètodes educatius</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Métodos educativos</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Educational methods</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Sociologia de l'educació</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Sociología de la educación</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Educational sociology</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Formació professional</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Formación profesional</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Occupational training</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="other">Ciències de l'Educació</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="udc">37</dim:field>
<dim:field element="title" lang="en_US" mdschema="dc">A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</title>
<creator>Wilson Daily, Ann E.</creator>
<contributor>awilson@ub.edu</contributor>
<contributor>false</contributor>
<contributor>Feliu, Maria, 1980-</contributor>
<contributor>Feliu, Maria, 1980-</contributor>
<subject>Didàctica de les ciències socials</subject>
<subject>Didáctica de las ciencias sociales</subject>
<subject>Social sciences teaching methods</subject>
<subject>Mètodes educatius</subject>
<subject>Métodos educativos</subject>
<subject>Educational methods</subject>
<subject>Sociologia de l'educació</subject>
<subject>Sociología de la educación</subject>
<subject>Educational sociology</subject>
<subject>Formació professional</subject>
<subject>Formación profesional</subject>
<subject>Occupational training</subject>
<description>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</description>
<description>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</description>
<date>2021-10-01</date>
<date>2023-04-16</date>
<date>2021-04-16</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/672504</identifier>
<language>eng</language>
<rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat de Barcelona</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Wilson Daily, Ann E.</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2021-04-16</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/672504</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Didàctica de les ciències socials</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Didáctica de las ciencias sociales</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Social sciences teaching methods</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Mètodes educatius</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Métodos educativos</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educational methods</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Sociologia de l'educació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Sociología de la educación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educational sociology</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació professional</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación profesional</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Occupational training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Didàctica de les ciències socials</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Didáctica de las ciencias sociales</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Social sciences teaching methods</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Mètodes educatius</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Métodos educativos</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educational methods</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Sociologia de l'educació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Sociología de la educación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educational sociology</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació professional</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación profesional</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Occupational training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Barcelona] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat de Barcelona,</subfield>
<subfield code="c">2021</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/672504</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2021 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Wilson Daily, Ann E.,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (270 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</subfield>
<subfield code="d">2021</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Feliu, Maria, ,</subfield>
<subfield code="d">1980-</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Feliu, Maria, ,</subfield>
<subfield code="d">1980-</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">b</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-672504" OBJID=" hdl:10803/672504" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2024-04-30T00:02:55Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_672504">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Wilson Daily, Ann E.</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>awilson@ub.edu</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>false</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Feliu, Maria, 1980-</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">tutor</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Feliu, Maria, 1980-</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2021-10-01T10:04:26Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2023-04-16T22:45:31Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2021-04-16</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/672504</mods:identifier>
<mods:abstract>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Didàctica de les ciències socials</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Didáctica de las ciencias sociales</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Social sciences teaching methods</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Mètodes educatius</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Métodos educativos</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educational methods</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Sociologia de l'educació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Sociología de la educación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educational sociology</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació professional</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación profesional</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Occupational training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_672504_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_672504_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/1/AEWD_PhD_THESIS.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>f8c871aeca0c3553663ce1635681da86</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>62514019</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>AEWD_PhD_THESIS.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_672504_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_672504_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/3/AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>5b70a66155ab0a5958753577966cf6ec</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>258407</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_672504_1" CHECKSUM="f8c871aeca0c3553663ce1635681da86" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_672504_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_672504_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="62514019">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_672504_3" CHECKSUM="5b70a66155ab0a5958753577966cf6ec" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_672504_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_672504_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="258407">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_672504" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Wilson Daily, Ann E.</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2021-10-01T10:04:26Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2023-04-16T22:45:31Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2021-04-16</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/672504</mods:identifier>
<mods:abstract>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</mods:abstract>
<mods:abstract>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Didàctica de les ciències socials</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Didáctica de las ciencias sociales</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Social sciences teaching methods</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Mètodes educatius</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Métodos educativos</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educational methods</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Sociologia de l'educació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Sociología de la educación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educational sociology</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació professional</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación profesional</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Occupational training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Wilson Daily, Ann E.</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>awilson@ub.edu</datacite:contributor>
<datacite:contributor>false</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Feliu, Maria, 1980-</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Feliu, Maria, 1980-</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</datacite:contributor>
<dc:subject>Didàctica de les ciències socials</dc:subject>
<dc:subject>Didáctica de las ciencias sociales</dc:subject>
<dc:subject>Social sciences teaching methods</dc:subject>
<dc:subject>Mètodes educatius</dc:subject>
<dc:subject>Métodos educativos</dc:subject>
<dc:subject>Educational methods</dc:subject>
<dc:subject>Sociologia de l'educació</dc:subject>
<dc:subject>Sociología de la educación</dc:subject>
<dc:subject>Educational sociology</dc:subject>
<dc:subject>Formació professional</dc:subject>
<dc:subject>Formación profesional</dc:subject>
<dc:subject>Occupational training</dc:subject>
<dc:subject>Ciències de l'Educació</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dc:description>
<dc:date>2021-10-01T10:04:26Z</dc:date>
<dc:date>2023-04-16T22:45:31Z</dc:date>
<dc:date>2021-04-16</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/672504</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>270 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/1/AEWD_PhD_THESIS.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/672504/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2023-04-16T22:45:31Z</atom:published>
<atom:updated>2021-10-01T10:04:26Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Wilson Daily, Ann E.</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/672504/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2021-10-01T10:04:26Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/3/AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/1/AEWD_PhD_THESIS.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/2/AEWD_PhD_THESIS.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dc:title>
<dc:creator>Wilson Daily, Ann E.</dc:creator>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:subject>Didàctica de les ciències socials</dc:subject>
<dc:subject>Didáctica de las ciencias sociales</dc:subject>
<dc:subject>Social sciences teaching methods</dc:subject>
<dc:subject>Mètodes educatius</dc:subject>
<dc:subject>Métodos educativos</dc:subject>
<dc:subject>Educational methods</dc:subject>
<dc:subject>Sociologia de l'educació</dc:subject>
<dc:subject>Sociología de la educación</dc:subject>
<dc:subject>Educational sociology</dc:subject>
<dc:subject>Formació professional</dc:subject>
<dc:subject>Formación profesional</dc:subject>
<dc:subject>Occupational training</dc:subject>
<dcterms:abstract>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2023-04-16T22:45:31Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2023-04-16T22:45:31Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2023-04-16T22:45:31Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>2021-04-16</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/672504</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/672504">
<dc:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dc:title>
<dc:creator>Wilson Daily, Ann E.</dc:creator>
<dc:contributor>awilson@ub.edu</dc:contributor>
<dc:contributor>false</dc:contributor>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:contributor>Feliu, Maria, 1980-</dc:contributor>
<dc:subject>Didàctica de les ciències socials</dc:subject>
<dc:subject>Didáctica de las ciencias sociales</dc:subject>
<dc:subject>Social sciences teaching methods</dc:subject>
<dc:subject>Mètodes educatius</dc:subject>
<dc:subject>Métodos educativos</dc:subject>
<dc:subject>Educational methods</dc:subject>
<dc:subject>Sociologia de l'educació</dc:subject>
<dc:subject>Sociología de la educación</dc:subject>
<dc:subject>Educational sociology</dc:subject>
<dc:subject>Formació professional</dc:subject>
<dc:subject>Formación profesional</dc:subject>
<dc:subject>Occupational training</dc:subject>
<dc:description>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dc:description>
<dc:date>2021-10-01T10:04:26Z</dc:date>
<dc:date>2023-04-16T22:45:31Z</dc:date>
<dc:date>2021-04-16</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/672504</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</dc:title>
<dc:creator>Wilson Daily, Ann E.</dc:creator>
<dcterms:abstract>This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat de Barcelona</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2021-04-16</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">eng</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/672504</dcterms:isReferencedBy>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/3/AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">5b70a66155ab0a5958753577966cf6ec</uketdterms:checksum>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/1/AEWD_PhD_THESIS.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">f8c871aeca0c3553663ce1635681da86</uketdterms:checksum>
<dc:subject>Didàctica de les ciències socials</dc:subject>
<dc:subject>Didáctica de las ciencias sociales</dc:subject>
<dc:subject>Social sciences teaching methods</dc:subject>
<dc:subject>Mètodes educatius</dc:subject>
<dc:subject>Métodos educativos</dc:subject>
<dc:subject>Educational methods</dc:subject>
<dc:subject>Sociologia de l'educació</dc:subject>
<dc:subject>Sociología de la educación</dc:subject>
<dc:subject>Educational sociology</dc:subject>
<dc:subject>Formació professional</dc:subject>
<dc:subject>Formación profesional</dc:subject>
<dc:subject>Occupational training</dc:subject>
<dc:subject>Ciències de l'Educació</dc:subject>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Wilson Daily, Ann E.</field>
<field name="authority">d926b4eb-b323-4597-8455-49029547b35e</field>
</element>
</element>
<element name="authoremail">
<element name="en_US">
<field name="value">awilson@ub.edu</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="en_US">
<field name="value">false</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Feliu, Maria, 1980-</field>
</element>
</element>
<element name="tutor">
<element name="none">
<field name="value">Feliu, Maria, 1980-</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2021-10-01T10:04:26Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2023-04-16T22:45:31Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2021-04-16</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/672504</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="en_US">
<field name="value">This thesis brings together five accepted, and one submitted, articles, along with a seventh in process of completion, all written and revised during a second doctoral candidacy. Quantitative, qualitative and mixed methods were used to delve into student perceptions of their socio-educational realities, regarding the role of curriculum and the influence of different teaching strategies related to the teaching of social studies or teacher training. In some articles, responses concerning the questions proposed within the studies were taken into account in conjuncture with sociodemographic variables, through multilevel modeling. In other studies with smaller sample sizes mixed methods approaches were used. Some articles compare and contrast teacher and student perspectives. Articles are organized into groups of two or three as they correspond to funding bodies and, when relevant, follow a chronological order of publication. Anonymous reviewer feedback is included and discussed in relation to the final article versions.</field>
<field name="value">Aquesta tesi com a compendi de publicacions reuneix cinc articles acceptats i un presentat, juntament amb un setè en procés de redacció, tots set escrits i revisats durant la realització d'una segona tesi doctoral. S’han emprat mètodes quantitatius, qualitatius i mixtos per aprofundir en les percepcions de estudiants sobre les seves realitats socioeducatives, pel que fa al paper del currículum i la influència de les diferents estratègies docents relacionades amb l’ensenyament socials de les ciències socials o la formació del professorat. En alguns articles, es van tenir en compte les respostes a les preguntes proposades en els estudis en conjuntura amb variables sociodemogràfiques, mitjançant modelització multinivell. En altres, que conten amb mostres més petites, es van utilitzar mètodes mixtos. Alguns articles comparen i contrasten les perspectives dels professors i dels estudiants. Els articles s’organitzen en grups de dos o tres, ja que aquestes agrupacions corresponen als mateixos organismes de finançament i, quan és rellevant, l’ordre dels articles dins de la tesi segueix un ordre cronològic de publicació. S'inclouen i es posa en context els comentaris dels revisores i revisors anònims en relació amb les versions finals dels articles acceptats.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="en_US">
<field name="value">270 p.</field>
</element>
</element>
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="en_US">
<field name="value">eng</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Barcelona</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="en_US">
<field name="value">Didàctica de les ciències socials</field>
<field name="value">Didáctica de las ciencias sociales</field>
<field name="value">Social sciences teaching methods</field>
<field name="value">Mètodes educatius</field>
<field name="value">Métodos educativos</field>
<field name="value">Educational methods</field>
<field name="value">Sociologia de l'educació</field>
<field name="value">Sociología de la educación</field>
<field name="value">Educational sociology</field>
<field name="value">Formació professional</field>
<field name="value">Formación profesional</field>
<field name="value">Occupational training</field>
</element>
<element name="other">
<element name="en_US">
<field name="value">Ciències de l'Educació</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="en_US">
<field name="value">37</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="en_US">
<field name="value">A compendium of publications base on multilevel and mixed method analyses on student perceptions of their social realities: the role of curriculum and teaching strategies</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</field>
<field name="originalName">AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">258407</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/3/AEWD_PhD_THESIS.pdf.txt</field>
<field name="checksum">5b70a66155ab0a5958753577966cf6ec</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">AEWD_PhD_THESIS.pdf</field>
<field name="originalName">AEWD_PhD_THESIS.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">62514019</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/1/AEWD_PhD_THESIS.pdf</field>
<field name="checksum">f8c871aeca0c3553663ce1635681da86</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">AEWD_PhD_THESIS.pdf.xml</field>
<field name="originalName">AEWD_PhD_THESIS.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">105</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/672504/2/AEWD_PhD_THESIS.pdf.xml</field>
<field name="checksum">f2bdb79acbaa84afe6de3a8559c3b077</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/672504</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/672504</field>
<field name="lastModifyDate">2023-04-17 00:45:32.708</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>