<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Tendències de la formació a les empreses catalanes</dc:title>
<dc:creator>Cabrera, Flor</dc:creator>
<dc:creator>Millan i Guasch, M. Dolors</dc:creator>
<dc:creator>Navío Gámez, Antonio</dc:creator>
<dc:creator>Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè)</dc:creator>
<dc:creator>Rubio Hurtado, María José</dc:creator>
<dc:creator>Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)</dc:creator>
<dc:subject>Empreses</dc:subject>
<dc:subject>Educació permanent</dc:subject>
<dc:subject>Catalunya</dc:subject>
<dc:subject>Enterprises</dc:subject>
<dc:subject>Continuing education</dc:subject>
<dc:subject>Catalonia</dc:subject>
<dc:description>Aquest article exposa els resultats d¿un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l¿estudi. S'ha utilitzat com a estratègia de recollida d'informació l'entrevista a informants clau. Per això es va seleccionar una mostra representativa d¿empreses de Catalunya que tinguessin experiència en formació dintre de la seva política de recursos humans. Es va prendre en consideració per a la mostra les variables de la grandària de l'empresa i el sector productiu. Els resultats de la investigació han posat de manifest el present i les tendències en les dimensions que s'han considerat rellevants per a l¿anàlisi. S'assenyalen aquells canvis que semblen apuntar-se en un futur immediat en aspectes com la planificació de la formació, els seus objectius, modalitats, recursos, avaluació i, com a resultat en certa mesura de tot això, les competències desitjables i el perfil professional vinculat a les funcions i responsabilitats del director o gestor de la formació en les organitzacions.</dc:description>
<dc:publisher>Societat Catalana de Pedagogia</dc:publisher>
<dc:contributor>Universitat de Barcelona</dc:contributor>
<dc:date>2012-03-02T12:35:42Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/2445/21973</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>cc-by-nc-nd, (c) Cabrera et al., 2005</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<didl:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd ">
<didl:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ ">2016-02-20T02:56:15Z</dcterms:created>
</didl:DIDLInfo>
<didl:Item id="uuid-0ceb12c4-68fc-4dbb-b917-c42bee1e5445">
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:2072/180008</dii:Identifier>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Tendències de la formació a les empreses catalanes</dc:title>
<dc:creator>Cabrera, Flor</dc:creator>
<dc:creator>Millan i Guasch, M. Dolors</dc:creator>
<dc:creator>Navío Gámez, Antonio</dc:creator>
<dc:creator>Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè)</dc:creator>
<dc:creator>Rubio Hurtado, María José</dc:creator>
<dc:creator>Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)</dc:creator>
<dc:subject>Empreses</dc:subject>
<dc:subject>Educació permanent</dc:subject>
<dc:subject>Catalunya</dc:subject>
<dc:subject>Enterprises</dc:subject>
<dc:subject>Continuing education</dc:subject>
<dc:subject>Catalonia</dc:subject>
<dc:description>Aquest article exposa els resultats d¿un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l¿estudi. S'ha utilitzat com a estratègia de recollida d'informació l'entrevista a informants clau. Per això es va seleccionar una mostra representativa d¿empreses de Catalunya que tinguessin experiència en formació dintre de la seva política de recursos humans. Es va prendre en consideració per a la mostra les variables de la grandària de l'empresa i el sector productiu. Els resultats de la investigació han posat de manifest el present i les tendències en les dimensions que s'han considerat rellevants per a l¿anàlisi. S'assenyalen aquells canvis que semblen apuntar-se en un futur immediat en aspectes com la planificació de la formació, els seus objectius, modalitats, recursos, avaluació i, com a resultat en certa mesura de tot això, les competències desitjables i el perfil professional vinculat a les funcions i responsabilitats del director o gestor de la formació en les organitzacions.</dc:description>
<dc:publisher>Societat Catalana de Pedagogia</dc:publisher>
<dc:contributor>Universitat de Barcelona</dc:contributor>
<dc:date>2012-03-02T12:35:42Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/2445/21973</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>cc-by-nc-nd, (c) Cabrera et al., 2005</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
</didl:Item>
</didl:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>am 3u</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2012-03-02T12:35:42Z</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquest article exposa els resultats d¿un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l¿estudi. S'ha utilitzat com a estratègia de recollida d'informació l'entrevista a informants clau. Per això es va seleccionar una mostra representativa d¿empreses de Catalunya que tinguessin experiència en formació dintre de la seva política de recursos humans. Es va prendre en consideració per a la mostra les variables de la grandària de l'empresa i el sector productiu. Els resultats de la investigació han posat de manifest el present i les tendències en les dimensions que s'han considerat rellevants per a l¿anàlisi. S'assenyalen aquells canvis que semblen apuntar-se en un futur immediat en aspectes com la planificació de la formació, els seus objectius, modalitats, recursos, avaluació i, com a resultat en certa mesura de tot això, les competències desitjables i el perfil professional vinculat a les funcions i responsabilitats del director o gestor de la formació en les organitzacions.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/2445/21973</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="546">
<subfield code="a">cat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Empreses</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educació permanent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Catalunya</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Enterprises</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Continuing education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Catalonia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Tendències de la formació a les empreses catalanes</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets LABEL="DSpace Item" OBJID="hdl:2072/180008" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-0.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2016-02-20T03:56:15">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_hdl_2072/180008">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData>
<mods:name>
<mods:namePart>Universitat de Barcelona</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Cabrera, Flor</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Millan i Guasch, M. Dolors</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Navío Gámez, Antonio</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè)</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Rubio Hurtado, María José</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2012-02-10T10:44:48Z</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2012-02-10T10:44:48Z</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2006</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2012-03-02T12:35:42Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2012-03-02T12:35:42Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2012-03-02T12:35:42Z</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:relatedItem type="host">
<mods:part>
<mods:text>1695-5641</mods:text>
</mods:part>
</mods:relatedItem>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/2445/21973</mods:identifier>
<mods:abstract>Aquest article exposa els resultats d¿un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l¿estudi. S'ha utilitzat com a estratègia de recollida d'informació l'entrevista a informants clau. Per això es va seleccionar una mostra representativa d¿empreses de Catalunya que tinguessin experiència en formació dintre de la seva política de recursos humans. Es va prendre en consideració per a la mostra les variables de la grandària de l'empresa i el sector productiu. Els resultats de la investigació han posat de manifest el present i les tendències en les dimensions que s'han considerat rellevants per a l¿anàlisi. S'assenyalen aquells canvis que semblen apuntar-se en un futur immediat en aspectes com la planificació de la formació, els seus objectius, modalitats, recursos, avaluació i, com a resultat en certa mesura de tot això, les competències desitjables i el perfil professional vinculat a les funcions i responsabilitats del director o gestor de la formació en les organitzacions.</mods:abstract>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>34 p.</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>application/pdf</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:originInfo>
<mods:publisher>Societat Catalana de Pedagogia</mods:publisher>
</mods:originInfo>
<mods:relatedItem>
<mods:title>Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/RevistaPedagogia/article/view/212374</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:relatedItem>
<mods:title>Revista Catalana de Pedagogia, 2005, vol. 4, p. 291-323</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">cc-by-nc-nd, (c) Cabrera et al., 2005</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction"><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Empreses</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educació permanent</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Catalunya</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Enterprises</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Continuing education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Catalonia</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>Tendències de la formació a les empreses catalanes</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/article</mods:genre>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<structMap>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry>
<atom:id>http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/180008/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2016-02-20T03:56:15.885+01:00</atom:published>
<atom:updated>2016-02-20T03:56:15.885+01:00</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator uri="http://www.recercat.cat//oai">RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Tendències de la formació a les empreses catalanes</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Cabrera, Flor</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Millan i Guasch, M. Dolors</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Navío Gámez, Antonio</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè)</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Rubio Hurtado, María José</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/180008/ore.xml">
<dcterms:modified>2013-11-12T15:51:05.514+01:00</dcterms:modified>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dc:contributor lang="" schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd">Universitat de Barcelona</dc:contributor>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.recercat.cat:2072/180008">
<dc:contributor>Universitat de Barcelona</dc:contributor>
<dc:creator>Cabrera, Flor</dc:creator>
<dc:creator>Millan i Guasch, M. Dolors</dc:creator>
<dc:creator>Navío Gámez, Antonio</dc:creator>
<dc:creator>Romans Siqués, Ma. Mercè (Maria Mercè)</dc:creator>
<dc:creator>Rubio Hurtado, María José</dc:creator>
<dc:creator>Viladot, Guillem (Viladot Voegeli)</dc:creator>
<dc:date>2012-02-10T10:44:48Z</dc:date>
<dc:date>2012-02-10T10:44:48Z</dc:date>
<dc:date>2006</dc:date>
<dc:date>2012-03-02T12:35:42Z</dc:date>
<dc:date>2012-03-02T12:35:42Z</dc:date>
<dc:identifier>1695-5641</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/2445/21973</dc:identifier>
<dc:description>Aquest article exposa els resultats d¿un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l¿estudi. S'ha utilitzat com a estratègia de recollida d'informació l'entrevista a informants clau. Per això es va seleccionar una mostra representativa d¿empreses de Catalunya que tinguessin experiència en formació dintre de la seva política de recursos humans. Es va prendre en consideració per a la mostra les variables de la grandària de l'empresa i el sector productiu. Els resultats de la investigació han posat de manifest el present i les tendències en les dimensions que s'han considerat rellevants per a l¿anàlisi. S'assenyalen aquells canvis que semblen apuntar-se en un futur immediat en aspectes com la planificació de la formació, els seus objectius, modalitats, recursos, avaluació i, com a resultat en certa mesura de tot això, les competències desitjables i el perfil professional vinculat a les funcions i responsabilitats del director o gestor de la formació en les organitzacions.</dc:description>
<dc:format>34 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:publisher>Societat Catalana de Pedagogia</dc:publisher>
<dc:relation>Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/RevistaPedagogia/article/view/212374</dc:relation>
<dc:relation>Revista Catalana de Pedagogia, 2005, vol. 4, p. 291-323</dc:relation>
<dc:rights>cc-by-nc-nd, (c) Cabrera et al., 2005</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
<dc:subject>Empreses</dc:subject>
<dc:subject>Educació permanent</dc:subject>
<dc:subject>Catalunya</dc:subject>
<dc:subject>Enterprises</dc:subject>
<dc:subject>Continuing education</dc:subject>
<dc:subject>Catalonia</dc:subject>
<dc:title>Tendències de la formació a les empreses catalanes</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:source>Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació</dc:source>
<dc:source>Universitat de Barcelona</dc:source>
<dc:source>Articles publicats en revistes (Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>