<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dc:title>
<dc:creator>Berenguer Carrera, Núria</dc:creator>
<dc:contributor>Arumí Prat, Joan</dc:contributor>
<dc:contributor>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</dc:contributor>
<dc:subject>Aprenentatge cooperatiu</dc:subject>
<dc:subject>Cohesió de grup</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>Cooperative learning</dc:subject>
<dc:subject>Group cohesion</dc:subject>
<dc:subject>team plan</dc:subject>
<dc:subject>Physical education</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dc:description>
<dc:description>innovació i Intervenció Educatives</dc:description>
<dc:date>2024-03-05T18:53:25Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-14</dc:date>
<dc:date>2025-02-13T01:00:00Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690243</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dc:rights>
<dc:format>300 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</dim:field>
<dim:field authority="e9bfd83d-f029-4aa9-b36c-0ef5df05ef0e" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Berenguer Carrera, Núria</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">false</dim:field>
<dim:field authority="6b742071-cd7f-4188-851b-50f3d38aa273" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Arumí Prat, Joan</dim:field>
<dim:field authority="727c8f7c-d9f4-4eef-bb31-542979470977" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="codirector">Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2024-03-05T18:53:25Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2024-02-14</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="embargoEnd">2025-02-13T01:00:00Z</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/690243</dim:field>
<dim:field element="description" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="abstract">L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="abstract">The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="CA" mdschema="dc" qualifier="degree">innovació i Intervenció Educatives</dim:field>
<dim:field element="format" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="extent">300 p.</dim:field>
<dim:field element="language" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="iso">cat</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="license">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="*" mdschema="dc" qualifier="uri">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Aprenentatge cooperatiu</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Cohesió de grup</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Educació física</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Cooperative learning</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Group cohesion</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">team plan</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc">Physical education</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="other">Educació física</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="udc">37</dim:field>
<dim:field element="title" lang="ca" mdschema="dc">Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
<dim:field element="embargo" lang="ca" mdschema="dc" qualifier="terms">12 mesos</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</title>
<creator>Berenguer Carrera, Núria</creator>
<contributor>false</contributor>
<contributor>Arumí Prat, Joan</contributor>
<contributor>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</contributor>
<subject>Aprenentatge cooperatiu</subject>
<subject>Cohesió de grup</subject>
<subject>Educació física</subject>
<subject>Cooperative learning</subject>
<subject>Group cohesion</subject>
<subject>team plan</subject>
<subject>Physical education</subject>
<description>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</description>
<description>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</description>
<date>2024-03-05</date>
<date>2024-02-14</date>
<date>2025-02-13</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/690243</identifier>
<language>cat</language>
<rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</rights>
<publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Berenguer Carrera, Núria</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2024-02-14</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/690243</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aprenentatge cooperatiu</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Cohesió de grup</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educació física</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Cooperative learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Group cohesion</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">team plan</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Physical education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Aprenentatge cooperatiu</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Cohesió de grup</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educació física</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Cooperative learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Group cohesion</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">team plan</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Physical education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Barcelona] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya,</subfield>
<subfield code="c">2024</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/690243</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2024 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Berenguer Carrera, Núria,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">innovació i Intervenció Educatives,</subfield>
<subfield code="e">degree</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (300 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</subfield>
<subfield code="d">2024</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Arumí Prat, Joan,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Ramírez, Eduard</subfield>
<subfield code="q">(Ramírez Banzo)</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">v</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-690243" OBJID=" hdl:10803/690243" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2024-09-12T09:36:04Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_690243">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Berenguer Carrera, Núria</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>false</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Arumí Prat, Joan</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">codirector</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2024-03-05T18:53:25Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2024-02-14</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/690243</mods:identifier>
<mods:abstract>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Aprenentatge cooperatiu</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Cohesió de grup</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educació física</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Cooperative learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Group cohesion</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>team plan</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Physical education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_690243_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_690243_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/1/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>6d559633df0568b552d677de80b00134</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>2329896</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_690243_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_690243_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/3/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>0878708dea2e74cce6dd8ff6aba94bd5</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>696219</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_690243_1" CHECKSUM="6d559633df0568b552d677de80b00134" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_690243_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_690243_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="2329896">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_690243_3" CHECKSUM="0878708dea2e74cce6dd8ff6aba94bd5" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_690243_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_690243_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="696219">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_690243" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Berenguer Carrera, Núria</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2024-03-05T18:53:25Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2024-02-14</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/690243</mods:identifier>
<mods:abstract>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</mods:abstract>
<mods:abstract>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Aprenentatge cooperatiu</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Cohesió de grup</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educació física</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Cooperative learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Group cohesion</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>team plan</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Physical education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Berenguer Carrera, Núria</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>false</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Arumí Prat, Joan</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</datacite:contributor>
<dc:subject>Aprenentatge cooperatiu</dc:subject>
<dc:subject>Cohesió de grup</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>Cooperative learning</dc:subject>
<dc:subject>Group cohesion</dc:subject>
<dc:subject>team plan</dc:subject>
<dc:subject>Physical education</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dc:description>
<dc:description>innovació i Intervenció Educatives</dc:description>
<dc:date>2024-03-05T18:53:25Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-14</dc:date>
<dc:date>2025-02-13T01:00:00Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/690243</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dc:rights>
<dc:format>300 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/1/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/690243/ore.xml</atom:id>
<atom:updated>2024-03-05T18:53:25Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Berenguer Carrera, Núria</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/690243/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2024-03-05T18:53:25Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/1/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/2/license_rdf">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/3/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/4/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dc:title>
<dc:creator>Berenguer Carrera, Núria</dc:creator>
<dc:contributor>Arumí Prat, Joan</dc:contributor>
<dc:contributor>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</dc:contributor>
<dc:subject>Aprenentatge cooperatiu</dc:subject>
<dc:subject>Cohesió de grup</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>Cooperative learning</dc:subject>
<dc:subject>Group cohesion</dc:subject>
<dc:subject>team plan</dc:subject>
<dc:subject>Physical education</dc:subject>
<dcterms:abstract>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dcterms:abstract>
<dcterms:issued>2024-02-14</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690243</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/690243">
<dc:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dc:title>
<dc:creator>Berenguer Carrera, Núria</dc:creator>
<dc:contributor>false</dc:contributor>
<dc:contributor>Arumí Prat, Joan</dc:contributor>
<dc:contributor>Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</dc:contributor>
<dc:subject>Aprenentatge cooperatiu</dc:subject>
<dc:subject>Cohesió de grup</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>Cooperative learning</dc:subject>
<dc:subject>Group cohesion</dc:subject>
<dc:subject>team plan</dc:subject>
<dc:subject>Physical education</dc:subject>
<dc:description>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dc:description>
<dc:date>2024-03-05T18:53:25Z</dc:date>
<dc:date>2024-02-14</dc:date>
<dc:date>2025-02-13T01:00:00Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/690243</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</dc:title>
<dc:creator>Berenguer Carrera, Núria</dc:creator>
<dcterms:abstract>L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2024-02-14</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">cat</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/690243</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/1/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">6d559633df0568b552d677de80b00134</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/3/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">0878708dea2e74cce6dd8ff6aba94bd5</uketdterms:checksum>
<uketdterms:embargodate>12 mesos</uketdterms:embargodate>
<dc:subject>Aprenentatge cooperatiu</dc:subject>
<dc:subject>Cohesió de grup</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
<dc:subject>Cooperative learning</dc:subject>
<dc:subject>Group cohesion</dc:subject>
<dc:subject>team plan</dc:subject>
<dc:subject>Physical education</dc:subject>
<dc:subject>Educació física</dc:subject>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Ciències de l'Activitat Física</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Berenguer Carrera, Núria</field>
<field name="authority">e9bfd83d-f029-4aa9-b36c-0ef5df05ef0e</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="ca">
<field name="value">false</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Arumí Prat, Joan</field>
<field name="authority">6b742071-cd7f-4188-851b-50f3d38aa273</field>
</element>
</element>
<element name="codirector">
<element name="none">
<field name="value">Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo)</field>
<field name="authority">727c8f7c-d9f4-4eef-bb31-542979470977</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2024-03-05T18:53:25Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2024-02-14</field>
</element>
</element>
<element name="embargoEnd">
<element name="none">
<field name="value">2025-02-13T01:00:00Z</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/690243</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="ca">
<field name="value">L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació física (EF). El programa busca una implicació i coordinació de tots els docents del mateix centre per tal d’ensenyar als seus alumnes a través de l’AC i tot el que comporta. La recerca s’ha desenvolupat en un grup de mestres tutors i d’EF que formaven part de l’assessorament del programa CA/AC durant un curs acadèmic (2017-2018), hi han participat 7 centres educatius amb 3-4 mestres per cada centre i com a mínim un d’ells és el mestre d’EF. En els resultats obtinguts es vol mostrar les diferències que hi ha entre els mestres tutors i d’EF quan apliquen la cohesió de grup, la formació d’equips, les estructures cooperatives i el pla d’equip. També es recull el procés reflexiu dels docents sobre l’AC.</field>
<field name="value">The aim of this research is to analyse the implementation of cooperative learning (CL) according to Cooperative to Learning/Learning to Cooperative (CL/LC) model in general teacher and physical education (PE) teachers. The program seeks the involvement and coordination of all the teachers of the same school in order to teach their students through CL and all that it entrails. The research has been carried out in a group of tutors and PE teachers who have been part of the advice of the CL/LC program during an academic year (2017-2018), 7 schools have participated with 3-4 teachers for each school and at least one of them in the PE teacher school. The results shows the differences between tutor teachers ad PE teachers when they apply group cohesion, team formation, cooperative structures and the team plan. The reflective process of the teachers on the CL is also collected.</field>
</element>
</element>
<element name="degree">
<element name="CA">
<field name="value">innovació i Intervenció Educatives</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="ca">
<field name="value">300 p.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="ca">
<field name="value">cat</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="ca">
<field name="value">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="uri">
<element name="*">
<field name="value">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="ca">
<field name="value">Aprenentatge cooperatiu</field>
<field name="value">Cohesió de grup</field>
<field name="value">Educació física</field>
<field name="value">Cooperative learning</field>
<field name="value">Group cohesion</field>
<field name="value">team plan</field>
<field name="value">Physical education</field>
</element>
<element name="other">
<element name="ca">
<field name="value">Educació física</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="ca">
<field name="value">37</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="ca">
<field name="value">Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
<element name="embargo">
<element name="terms">
<element name="ca">
<field name="value">12 mesos</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">2329896</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/1/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf</field>
<field name="checksum">6d559633df0568b552d677de80b00134</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">embargoed access|||2025-02-13</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">CC-LICENSE</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">license_rdf</field>
<field name="originalName">license_rdf</field>
<field name="format">application/rdf+xml; charset=utf-8</field>
<field name="size">914</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/2/license_rdf</field>
<field name="checksum">24013099e9e6abb1575dc6ce0855efd5</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">696219</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/3/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.txt</field>
<field name="checksum">0878708dea2e74cce6dd8ff6aba94bd5</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">embargoed access|||2025-02-13</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.xml</field>
<field name="originalName">tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">107</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/690243/4/tesdoc_a2024_berenguer_nuria_analisi_implementacio_aprenentatge.pdf.xml</field>
<field name="checksum">6ffbce2fe464ef1f605f292ddd022de1</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
<field name="drm">embargoed access|||2025-02-13</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/690243</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/690243</field>
<field name="lastModifyDate">2024-03-05 22:12:25.061</field>
<field name="drm">embargoed access|||2025-02-13</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>