<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dc:title>
<dc:creator>Grau Valldosera, Josep</dc:creator>
<dc:contributor>Minguillón Alfonso, Julià</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center</dc:contributor>
<dc:subject>educació a distància</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandonament</dc:subject>
<dc:subject>intencio de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculació</dc:subject>
<dc:subject>educación a distancia</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandono</dc:subject>
<dc:subject>retención</dc:subject>
<dc:subject>intención de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculación</dc:subject>
<dc:subject>retenció</dc:subject>
<dc:subject>distance education</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>dropout</dc:subject>
<dc:subject>retention</dc:subject>
<dc:subject>continuance intention</dc:subject>
<dc:subject>enrollment</dc:subject>
<dc:subject>Educació i TIC</dc:subject>
<dc:subject>378</dc:subject>
<dc:description>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dc:description>
<dc:date>2020-02-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/668911</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>156 p.</dc:format>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<d:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd">
<d:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/dcterms.xsd">2020-04-02T14:09:01Z</dcterms:created>
</d:DIDLInfo>
<d:Item id="hdl_10803_668911">
<d:Descriptor>
<d:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:10803/668911</dii:Identifier>
</d:Statement>
</d:Descriptor>
<d:Descriptor>
<d:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dc:title>
<dc:creator>Grau Valldosera, Josep</dc:creator>
<dc:contributor>jgrauv@uoc.edu</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:contributor>Minguillón Alfonso, Julià</dc:contributor>
<dc:subject>educació a distància</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandonament</dc:subject>
<dc:subject>intencio de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculació</dc:subject>
<dc:subject>educación a distancia</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandono</dc:subject>
<dc:subject>retención</dc:subject>
<dc:subject>intención de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculación</dc:subject>
<dc:subject>retenció</dc:subject>
<dc:subject>distance education</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>dropout</dc:subject>
<dc:subject>retention</dc:subject>
<dc:subject>continuance intention</dc:subject>
<dc:subject>enrollment</dc:subject>
<dc:description>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dc:description>
<dc:date>2020-04-02T14:09:01Z</dc:date>
<dc:date>2020-04-02T14:09:01Z</dc:date>
<dc:date>2020-02-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/668911</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
</d:Statement>
</d:Descriptor>
<d:Component id="10803_668911_1">
</d:Component>
</d:Item>
</d:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Grau Valldosera, Josep</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremail">jgrauv@uoc.edu</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">true</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Minguillón Alfonso, Julià</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2020-04-02T14:09:01Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2020-04-02T14:09:01Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2020-02-18</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/668911</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dim:field>
<dim:field element="format" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="extent">156 p.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="iso">eng</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat Oberta de Catalunya</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">educació a distància</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">online distance learning</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">abandonament</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">intencio de continuar</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">matriculació</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">educación a distancia</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">online distance learning</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">abandono</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">retención</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">intención de continuar</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">matriculación</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">retenció</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">distance education</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">online distance learning</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">dropout</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">retention</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">continuance intention</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">enrollment</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="other">Educació i TIC</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="udc">378</dim:field>
<dim:field element="title" lang="en_US" mdschema="dc">A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
<dim:field element="embargo" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="terms">cap</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</title>
<creator>Grau Valldosera, Josep</creator>
<contributor>jgrauv@uoc.edu</contributor>
<contributor>true</contributor>
<contributor>Minguillón Alfonso, Julià</contributor>
<subject>educació a distància</subject>
<subject>online distance learning</subject>
<subject>abandonament</subject>
<subject>intencio de continuar</subject>
<subject>matriculació</subject>
<subject>educación a distancia</subject>
<subject>online distance learning</subject>
<subject>abandono</subject>
<subject>retención</subject>
<subject>intención de continuar</subject>
<subject>matriculación</subject>
<subject>retenció</subject>
<subject>distance education</subject>
<subject>online distance learning</subject>
<subject>dropout</subject>
<subject>retention</subject>
<subject>continuance intention</subject>
<subject>enrollment</subject>
<description>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</description>
<description>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</description>
<description>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</description>
<date>2020-04-02</date>
<date>2020-04-02</date>
<date>2020-02-18</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/668911</identifier>
<language>eng</language>
<rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat Oberta de Catalunya</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Grau Valldosera, Josep</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2020-02-18</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/668911</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">educació a distància</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">abandonament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">intencio de continuar</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">matriculació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">educación a distancia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">abandono</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retención</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">intención de continuar</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">matriculación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retenció</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">distance education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">dropout</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retention</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">continuance intention</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">enrollment</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">educació a distància</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">abandonament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">intencio de continuar</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">matriculació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">educación a distancia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">abandono</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retención</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">intención de continuar</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">matriculación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retenció</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">distance education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">dropout</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">retention</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">continuance intention</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">enrollment</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Barcelona] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat Oberta de Catalunya,</subfield>
<subfield code="c">2020</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/668911</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2020 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Grau Valldosera, Josep,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (156 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center</subfield>
<subfield code="d">2020</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Minguillón Alfonso, Julià,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">o</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-668911" OBJID=" hdl:10803/668911" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2021-10-30T07:17:34Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_668911">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Grau Valldosera, Josep</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>jgrauv@uoc.edu</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>true</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Minguillón Alfonso, Julià</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2020-04-02T14:09:01Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2020-04-02T14:09:01Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2020-02-18</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/668911</mods:identifier>
<mods:abstract>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>educació a distància</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>abandonament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>intencio de continuar</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>matriculació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>educación a distancia</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>abandono</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retención</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>intención de continuar</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>matriculación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retenció</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>distance education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>dropout</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retention</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>continuance intention</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>enrollment</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_668911_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_668911_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/1/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>c1b17b322bb0e8dc03eb384188672c05</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>3505435</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>2019-12 Tesi jgrauv.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_668911_1" CHECKSUM="c1b17b322bb0e8dc03eb384188672c05" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_668911_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_668911_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="3505435">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_668911" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Grau Valldosera, Josep</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2020-04-02T14:09:01Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2020-04-02T14:09:01Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2020-02-18</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/668911</mods:identifier>
<mods:abstract>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</mods:abstract>
<mods:abstract>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</mods:abstract>
<mods:abstract>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>educació a distància</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>abandonament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>intencio de continuar</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>matriculació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>educación a distancia</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>abandono</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retención</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>intención de continuar</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>matriculación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retenció</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>distance education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>online distance learning</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>dropout</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>retention</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>continuance intention</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>enrollment</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/668911/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2020-04-02T14:09:01Z</atom:published>
<atom:updated>2020-04-02T14:09:01Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Grau Valldosera, Josep</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/668911/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2020-04-02T14:09:01Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/5/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/2/license_url">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/3/license_text">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/4/license_rdf">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/1/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dc:title>
<dc:creator>Grau Valldosera, Josep</dc:creator>
<dc:contributor>jgrauv@uoc.edu</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:contributor>Minguillón Alfonso, Julià</dc:contributor>
<dc:subject>educació a distància</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandonament</dc:subject>
<dc:subject>intencio de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculació</dc:subject>
<dc:subject>educación a distancia</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandono</dc:subject>
<dc:subject>retención</dc:subject>
<dc:subject>intención de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculación</dc:subject>
<dc:subject>retenció</dc:subject>
<dc:subject>distance education</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>dropout</dc:subject>
<dc:subject>retention</dc:subject>
<dc:subject>continuance intention</dc:subject>
<dc:subject>enrollment</dc:subject>
<dcterms:abstract>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2020-04-02T14:09:01Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2020-04-02T14:09:01Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2020-04-02T14:09:01Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>2020-02-18</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/668911</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/668911">
<dc:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dc:title>
<dc:creator>Grau Valldosera, Josep</dc:creator>
<dc:contributor>jgrauv@uoc.edu</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:contributor>Minguillón Alfonso, Julià</dc:contributor>
<dc:subject>educació a distància</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandonament</dc:subject>
<dc:subject>intencio de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculació</dc:subject>
<dc:subject>educación a distancia</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandono</dc:subject>
<dc:subject>retención</dc:subject>
<dc:subject>intención de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculación</dc:subject>
<dc:subject>retenció</dc:subject>
<dc:subject>distance education</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>dropout</dc:subject>
<dc:subject>retention</dc:subject>
<dc:subject>continuance intention</dc:subject>
<dc:subject>enrollment</dc:subject>
<dc:description>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dc:description>
<dc:description>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dc:description>
<dc:date>2020-04-02T14:09:01Z</dc:date>
<dc:date>2020-04-02T14:09:01Z</dc:date>
<dc:date>2020-02-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/668911</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</dc:title>
<dc:creator>Grau Valldosera, Josep</dc:creator>
<dcterms:abstract>Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat Oberta de Catalunya</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2020-02-18</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">eng</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/668911</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/1/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">c1b17b322bb0e8dc03eb384188672c05</uketdterms:checksum>
<uketdterms:embargodate>cap</uketdterms:embargodate>
<dc:subject>educació a distància</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandonament</dc:subject>
<dc:subject>intencio de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculació</dc:subject>
<dc:subject>educación a distancia</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>abandono</dc:subject>
<dc:subject>retención</dc:subject>
<dc:subject>intención de continuar</dc:subject>
<dc:subject>matriculación</dc:subject>
<dc:subject>retenció</dc:subject>
<dc:subject>distance education</dc:subject>
<dc:subject>online distance learning</dc:subject>
<dc:subject>dropout</dc:subject>
<dc:subject>retention</dc:subject>
<dc:subject>continuance intention</dc:subject>
<dc:subject>enrollment</dc:subject>
<dc:subject>Educació i TIC</dc:subject>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Grau Valldosera, Josep</field>
</element>
</element>
<element name="authoremail">
<element name="en_US">
<field name="value">jgrauv@uoc.edu</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="en_US">
<field name="value">true</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Minguillón Alfonso, Julià</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2020-04-02T14:09:01Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2020-04-02T14:09:01Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2020-02-18</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/668911</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="en_US">
<field name="value">Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet una anàlisi de la quantitat de semestres consecutius de descans (N) que fan que es consideri que un estudiant d'un programa determinat ha abandonat els estudis (amb una probabilitat inferior al 5% de retorn o error màxim). Aquesta N és diferent per a cada programa, com també ho és el percentatge global d'abandonament. Per a tots els programes hi ha una alta probabilitat d'abandonament després d'una pausa, especialment quan aquesta interrupció és durant el segon o tercer semestre (early dropout). La recerca continua posant el focus d'anàlisi en l'early dropout, amb la definició de dos models per al conjunt de nous estudiants de grau que descansen durant el segon semestre: el model d'intenció de continuar i el de rematrícula efectiva (o prolongació de descans), ambdós durant el tercer semestre.</field>
<field name="value">Esta investigación trata de encontrar una definición de abandono (dropout) empírica y adaptada a los estudiantes de la UOC y, por extensión, potencialmente adaptable a otras instituciones de aprendizaje a distancia en línea. Hemos realizado un análisis de la cantidad de semestres consecutivos de descanso (N) que hacen que se considere que un estudiante de un programa determinado ha abandonado los estudios (con una probabilidad inferior al 5 % de retorno o error máximo). Esta N es diferente para cada programa, así como el porcentaje global de abandono. Para todos los programas, hay una alta probabilidad de abandono tras una pausa, especialmente cuando esta interrupción es en el segundo o tercer semestre (early dropout). La investigación continúa poniendo el foco de análisis en el early dropout, con la definición de dos modelos para el conjunto de nuevos estudiantes de grado que descansan en el segundo semestre: el modelo de intención de continuar y el de rematrícula efectiva (o prolongación de descanso), ambos en el tercer semestre.</field>
<field name="value">The aim of this research is to establish an empirical definition of dropout that is tailored to UOC students and can be adapted later on to other online distance learning institutions. To do so, we analyse the number of consecutive rest periods (N) needed for a student on a particular programme to be considered to have dropped out (with a probability of less than 5% return or maximum error). This N proves to be different for each programme, as does the overall dropout rate. All programmes show a high probability of students' leaving after a break, especially when this interruption in their studies takes place in the second or third semester (early dropout). The research then focuses on early dropout, defining two models for the total number of new bachelor's degree students taking a break in the second semester: the continuance intention model and the effective re-enrolment model (or extended rest period), both for the third semester.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="en_US">
<field name="value">156 p.</field>
</element>
</element>
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="en_US">
<field name="value">eng</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Oberta de Catalunya</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="en_US">
<field name="value">educació a distància</field>
<field name="value">online distance learning</field>
<field name="value">abandonament</field>
<field name="value">intencio de continuar</field>
<field name="value">matriculació</field>
<field name="value">educación a distancia</field>
<field name="value">online distance learning</field>
<field name="value">abandono</field>
<field name="value">retención</field>
<field name="value">intención de continuar</field>
<field name="value">matriculación</field>
<field name="value">retenció</field>
<field name="value">distance education</field>
<field name="value">online distance learning</field>
<field name="value">dropout</field>
<field name="value">retention</field>
<field name="value">continuance intention</field>
<field name="value">enrollment</field>
</element>
<element name="other">
<element name="en_US">
<field name="value">Educació i TIC</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="en_US">
<field name="value">378</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="en_US">
<field name="value">A dropout definition for continuance intention and effective re-enrolment models in online distance learning</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
<element name="embargo">
<element name="terms">
<element name="en_US">
<field name="value">cap</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">2019-12 Tesi jgrauv.pdf.xml</field>
<field name="originalName">2019-12 Tesi jgrauv.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">106</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/5/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf.xml</field>
<field name="checksum">07a76a4ab203f010de2cae2b01bdb897</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">5</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">CC-LICENSE</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">license_url</field>
<field name="originalName">license_url</field>
<field name="format">text/plain; charset=utf-8</field>
<field name="size">46</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/2/license_url</field>
<field name="checksum">6f1da3ff281999354d4abd56d1551468</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">license_text</field>
<field name="originalName">license_text</field>
<field name="format">text/html; charset=utf-8</field>
<field name="size">0</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/3/license_text</field>
<field name="checksum">d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">license_rdf</field>
<field name="originalName">license_rdf</field>
<field name="format">application/rdf+xml; charset=utf-8</field>
<field name="size">0</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/4/license_rdf</field>
<field name="checksum">d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">2019-12 Tesi jgrauv.pdf</field>
<field name="originalName">2019-12 Tesi jgrauv.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">3505435</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/668911/1/2019-12%20Tesi%20jgrauv.pdf</field>
<field name="checksum">c1b17b322bb0e8dc03eb384188672c05</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/668911</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/668911</field>
<field name="lastModifyDate">2020-04-02 16:10:52.536</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX</field>
<field name="mail">aco@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>