<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>'Mistress of Herself'. Aesthetics and Discourses of the New Woman in the Late Victorian Novel</dc:title>
<dc:creator>Patiño Eirín, María del Rosario</dc:creator>
<dc:contributor>Palacios González, Manuela</dc:contributor>
<dc:contributor>Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional (EDIUS)</dc:contributor>
<dc:contributor>Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Estudos Ingleses Avanzados: Lingüística, Literatura e Cultura</dc:contributor>
<dc:subject>New Woman</dc:subject>
<dc:subject>feminist identity</dc:subject>
<dc:subject>subversive discourse</dc:subject>
<dc:subject>Olive Schreiner</dc:subject>
<dc:subject>George Egerton</dc:subject>
<dc:subject>Sarah Grand</dc:subject>
<dc:subject>Materias::Investigación::62 Ciencias de las artes y las letras::6202 Teoría, análisis y crítica literarias::620201 Crítica de textos</dc:subject>
<dc:subject>Materias::Investigación::62 Ciencias de las artes y las letras::6202 Teoría, análisis y crítica literarias::620202 Análisis literario</dc:subject>
<dc:description>Esta tese de doutoramento explora a natureza esquiva da Muller Nova en discursos literarios a través da análise de catro grandes obras de ficción tardovictorianas: Daisy Miller (1878) de Henry James, The Story of An African Farm (1883) de Olive Schreiner, Keynotes & Discords (1893, 1994) de George Egerton, e The Heavenly Twins (1893) de Sarah Grand. Servíndose da análise textual e dun enfoque feminista-postestruturalista do discurso, amosa a Muller Nova coma un espazo conflitivo no que se proxectan imaxes caleidoscópicas de identidades femininas na fronteira, habitando os intersticios das representacións culturais da feminidade normativa. Prestando especial atención á construción estética e discursiva destas heroínas insubmisas, examínanse as contradicións internas e as estratexias narrativas máis eficaces implementadas pola literatura instalada na oposición no seu obxectivo definitivo de avanzar a axenda política e cambiar o mundo.</dc:description>
<dc:date>2021-10-13T08:06:48Z</dc:date>
<dc:date>2022-07-23T01:00:08Z</dc:date>
<dc:date>2021</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10347/26992</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoedAccess</dc:rights>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.europeana.eu/schemas/edm/EDM.xsd">
<edm:ProvidedCHO about="http://hdl.handle.net/10347/26992">
<dc:contributor>Palacios González, Manuela</dc:contributor>
<dc:creator>Patiño Eirín, María del Rosario</dc:creator>
<dc:date>2021</dc:date>
<dc:description>Esta tese de doutoramento explora a natureza esquiva da Muller Nova en discursos literarios a través da análise de catro grandes obras de ficción tardovictorianas: Daisy Miller (1878) de Henry James, The Story of An African Farm (1883) de Olive Schreiner, Keynotes & Discords (1893, 1994) de George Egerton, e The Heavenly Twins (1893) de Sarah Grand. Servíndose da análise textual e dun enfoque feminista-postestruturalista do discurso, amosa a Muller Nova coma un espazo conflitivo no que se proxectan imaxes caleidoscópicas de identidades femininas na fronteira, habitando os intersticios das representacións culturais da feminidade normativa. Prestando especial atención á construción estética e discursiva destas heroínas insubmisas, examínanse as contradicións internas e as estratexias narrativas máis eficaces implementadas pola literatura instalada na oposición no seu obxectivo definitivo de avanzar a axenda política e cambiar o mundo.</dc:description>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:subject>New Woman</dc:subject>
<dc:subject>feminist identity</dc:subject>
<dc:subject>subversive discourse</dc:subject>
<dc:subject>Olive Schreiner</dc:subject>
<dc:subject>George Egerton</dc:subject>
<dc:subject>Sarah Grand</dc:subject>
<dc:title>'Mistress of Herself'. Aesthetics and Discourses of the New Woman in the Late Victorian Novel</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dcterms:created>2021</dcterms:created>
<edm:type>TEXT</edm:type>
</edm:ProvidedCHO>
<edm:WebResource about="https://minerva.usc.es/xmlui/bitstream/handle/10347/26992/1/rep_2456.pdf">
<dc:rights>Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional</dc:rights>
</edm:WebResource>
<ore:Aggregation about="http://hdl.handle.net/10347/26992#aggregation">
<edm:dataProvider>Minerva. Repositorio Institucional da Universidade de Santiago de Compostela</edm:dataProvider>
<edm:provider>Minerva. Repositorio Institucional da Universidade de Santiago de Compostela</edm:provider>
</ore:Aggregation>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Patiño Eirín, María del Rosario</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2021</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Esta tese de doutoramento explora a natureza esquiva da Muller Nova en discursos literarios a través da análise de catro grandes obras de ficción tardovictorianas: Daisy Miller (1878) de Henry James, The Story of An African Farm (1883) de Olive Schreiner, Keynotes & Discords (1893, 1994) de George Egerton, e The Heavenly Twins (1893) de Sarah Grand. Servíndose da análise textual e dun enfoque feminista-postestruturalista do discurso, amosa a Muller Nova coma un espazo conflitivo no que se proxectan imaxes caleidoscópicas de identidades femininas na fronteira, habitando os intersticios das representacións culturais da feminidade normativa. Prestando especial atención á construción estética e discursiva destas heroínas insubmisas, examínanse as contradicións internas e as estratexias narrativas máis eficaces implementadas pola literatura instalada na oposición no seu obxectivo definitivo de avanzar a axenda política e cambiar o mundo.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10347/26992</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">New Woman</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">feminist identity</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">subversive discourse</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Olive Schreiner</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">George Egerton</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Sarah Grand</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">'Mistress of Herself'. Aesthetics and Discourses of the New Woman in the Late Victorian Novel</subfield>
</datafield>
</record>