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<dc:creator>Juan Checa, José Javier</dc:creator>
<dc:contributor>Navarro Ferrando, Ignasi</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</dc:contributor>
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<dc:description>This thesis focuses on the phonetic difficulties that learners of English as a foreign language will encounter. This research wants tó propose a new point of view; a different and wider angle on how to approach this issue. Instead of comparing only one or two languages to English, it will compare 4 (Spanish, French, German and Russian) with similar or different characteristics based on vowel system and isochrony. The phonetic mistakes will then be analyzed through spectrography, which could help us better understand the nature of the problem.</dc:description>
<dc:description>Esta tesis se centra en las dificultades fonéticas con las que los estudiantes de inglés como lengua extranjera se toparán. Esta investigación quiere proponer un nuevo punto de vista; un ángulo diferente y más amplio en cómo enfocar este tema. En lugar de compara únicamente una o dos lenguas con el inglés, comparará 4 (español, francés, alemán y ruso) con características similares o diferentes basadas en el sistema vocálico y la isocronía. Los errores fonéticos serán analizados a través de a espectrografía, que podría ayudarnos a comprender mejor la naturaleza del problema.</dc:description>
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<dc:rights>ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
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<mods:abstract>This thesis focuses on the phonetic difficulties that learners of English as a foreign language will encounter. This research wants tó propose a new point of view; a different and wider angle on how to approach this issue. Instead of comparing only one or two languages to English, it will compare 4 (Spanish, French, German and Russian) with similar or different characteristics based on vowel system and isochrony. The phonetic mistakes will then be analyzed through spectrography, which could help us better understand the nature of the problem.</mods:abstract>
<mods:abstract>Esta tesis se centra en las dificultades fonéticas con las que los estudiantes de inglés como lengua extranjera se toparán. Esta investigación quiere proponer un nuevo punto de vista; un ángulo diferente y más amplio en cómo enfocar este tema. En lugar de compara únicamente una o dos lenguas con el inglés, comparará 4 (español, francés, alemán y ruso) con características similares o diferentes basadas en el sistema vocálico y la isocronía. Los errores fonéticos serán analizados a través de a espectrografía, que podría ayudarnos a comprender mejor la naturaleza del problema.</mods:abstract>
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<dcterms:abstract>Esta tesis se centra en las dificultades fonéticas con las que los estudiantes de inglés como lengua extranjera se toparán. Esta investigación quiere proponer un nuevo punto de vista; un ángulo diferente y más amplio en cómo enfocar este tema. En lugar de compara únicamente una o dos lenguas con el inglés, comparará 4 (español, francés, alemán y ruso) con características similares o diferentes basadas en el sistema vocálico y la isocronía. Los errores fonéticos serán analizados a través de a espectrografía, que podría ayudarnos a comprender mejor la naturaleza del problema.</dcterms:abstract>
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