<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dc:title>
<dc:creator>Chabert Ull, Alicia</dc:creator>
<dc:contributor>Agost Canós, Rosa</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</dc:contributor>
<dc:subject>Plurilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Ecology</dc:subject>
<dc:subject>English Language Teaching</dc:subject>
<dc:subject>Communicative Approach</dc:subject>
<dc:subject>Multilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Policy</dc:subject>
<dc:subject>Arts, Humanitats i Llengües</dc:subject>
<dc:subject>81</dc:subject>
<dc:description>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dc:description>
<dc:description>Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció</dc:description>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-22</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/669334</dc:identifier>
<dc:identifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>391 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat Jaume I</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</dim:field>
<dim:field authority="258e5f13-3cdb-44a5-9b75-cd4e2ba21278" confidence="-1" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Chabert Ull, Alicia</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="authoremail">alicia.chabert@gamil.com</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">false</dim:field>
<dim:field authority="831bde6b-aab1-47ea-8b9c-bfa950f349d3" confidence="-1" element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Agost Canós, Rosa</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2020-07-31T09:16:33Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2020-07-31T09:16:33Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2020-07-22</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/669334</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="doi">http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="abstract">The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="abstract">Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="degree">Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="extent">391 p.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" mdschema="dc" qualifier="iso">eng</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat Jaume I</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="*" mdschema="dc" qualifier="uri">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Plurilingualism</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Language Ecology</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">English Language Teaching</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Communicative Approach</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Multilingualism</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Language Policy</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="other">Arts, Humanitats i Llengües</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="udc">81</dim:field>
<dim:field element="title" mdschema="dc">A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
<dim:field element="embargo" mdschema="dc" qualifier="terms">cap</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</title>
<creator>Chabert Ull, Alicia</creator>
<contributor>alicia.chabert@gamil.com</contributor>
<contributor>false</contributor>
<contributor>Agost Canós, Rosa</contributor>
<subject>Plurilingualism</subject>
<subject>Language Ecology</subject>
<subject>English Language Teaching</subject>
<subject>Communicative Approach</subject>
<subject>Multilingualism</subject>
<subject>Language Policy</subject>
<description>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</description>
<description>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</description>
<date>2020-07-31</date>
<date>2020-07-31</date>
<date>2020-07-22</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/669334</identifier>
<identifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</identifier>
<language>eng</language>
<rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat Jaume I</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Chabert Ull, Alicia</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2020-07-22</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/669334</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Plurilingualism</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Language Ecology</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">English Language Teaching</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Communicative Approach</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Multilingualism</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Language Policy</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Plurilingualism</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Language Ecology</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">English Language Teaching</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Communicative Approach</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Multilingualism</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Language Policy</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Castelló] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat Jaume I,</subfield>
<subfield code="c">2020</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/669334</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2020 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Chabert Ull, Alicia,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció,</subfield>
<subfield code="e">degree</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (391 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</subfield>
<subfield code="d">2020</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Agost Canós, Rosa,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">j</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-669334" OBJID=" hdl:10803/669334" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2024-10-09T03:35:20Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_669334">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Chabert Ull, Alicia</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>alicia.chabert@gamil.com</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>false</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Agost Canós, Rosa</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2020-07-31T09:16:33Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2020-07-31T09:16:33Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2020-07-22</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/669334</mods:identifier>
<mods:identifier type="doi">http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</mods:identifier>
<mods:abstract>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Plurilingualism</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Language Ecology</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>English Language Teaching</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Communicative Approach</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Multilingualism</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Language Policy</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_669334_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_669334_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/1/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>6ea7ec8b5999743602f208e3ab859794</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>6393003</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_669334_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_669334_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/3/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>1a4a3b2f3be5aaa1cc4f13fb43d390a7</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>878414</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_669334_1" CHECKSUM="6ea7ec8b5999743602f208e3ab859794" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_669334_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_669334_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="6393003">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_669334_3" CHECKSUM="1a4a3b2f3be5aaa1cc4f13fb43d390a7" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_669334_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_669334_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="878414">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_669334" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Chabert Ull, Alicia</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2020-07-31T09:16:33Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2020-07-31T09:16:33Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2020-07-22</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/669334</mods:identifier>
<mods:identifier type="doi">http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</mods:identifier>
<mods:abstract>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</mods:abstract>
<mods:abstract>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Plurilingualism</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Language Ecology</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>English Language Teaching</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Communicative Approach</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Multilingualism</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Language Policy</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Chabert Ull, Alicia</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>alicia.chabert@gamil.com</datacite:contributor>
<datacite:contributor>false</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Agost Canós, Rosa</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</datacite:contributor>
<dc:subject>Plurilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Ecology</dc:subject>
<dc:subject>English Language Teaching</dc:subject>
<dc:subject>Communicative Approach</dc:subject>
<dc:subject>Multilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Policy</dc:subject>
<dc:subject>Arts, Humanitats i Llengües</dc:subject>
<dc:subject>81</dc:subject>
<dc:description>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dc:description>
<dc:description>Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció</dc:description>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-22</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/669334</datacite:alternateIdentifier>
<datacite:alternateIdentifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>391 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat Jaume I</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/1/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/669334/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2020-07-31T09:16:33Z</atom:published>
<atom:updated>2020-07-31T09:16:33Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Chabert Ull, Alicia</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/669334/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2020-07-31T09:16:33Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/3/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/1/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/2/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dc:title>
<dc:creator>Chabert Ull, Alicia</dc:creator>
<dc:contributor>Agost Canós, Rosa</dc:contributor>
<dc:subject>Plurilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Ecology</dc:subject>
<dc:subject>English Language Teaching</dc:subject>
<dc:subject>Communicative Approach</dc:subject>
<dc:subject>Multilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Policy</dc:subject>
<dcterms:abstract>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2020-07-31T09:16:33Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2020-07-31T09:16:33Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2020-07-31T09:16:33Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>2020-07-22</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/669334</dc:identifier>
<dc:identifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Jaume I</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/669334">
<dc:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dc:title>
<dc:creator>Chabert Ull, Alicia</dc:creator>
<dc:contributor>alicia.chabert@gamil.com</dc:contributor>
<dc:contributor>false</dc:contributor>
<dc:contributor>Agost Canós, Rosa</dc:contributor>
<dc:subject>Plurilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Ecology</dc:subject>
<dc:subject>English Language Teaching</dc:subject>
<dc:subject>Communicative Approach</dc:subject>
<dc:subject>Multilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Policy</dc:subject>
<dc:description>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dc:description>
<dc:description>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dc:description>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-31T09:16:33Z</dc:date>
<dc:date>2020-07-22</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/669334</dc:identifier>
<dc:identifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Jaume I</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</dc:title>
<dc:creator>Chabert Ull, Alicia</dc:creator>
<dcterms:abstract>The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat Jaume I</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2020-07-22</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">eng</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/669334</dcterms:isReferencedBy>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/3/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">1a4a3b2f3be5aaa1cc4f13fb43d390a7</uketdterms:checksum>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/1/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">6ea7ec8b5999743602f208e3ab859794</uketdterms:checksum>
<uketdterms:embargodate>cap</uketdterms:embargodate>
<dc:subject>Plurilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Ecology</dc:subject>
<dc:subject>English Language Teaching</dc:subject>
<dc:subject>Communicative Approach</dc:subject>
<dc:subject>Multilingualism</dc:subject>
<dc:subject>Language Policy</dc:subject>
<dc:subject>Arts, Humanitats i Llengües</dc:subject>
<dc:identifier>http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</dc:identifier>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Jaume I. Escola de Doctorat</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Chabert Ull, Alicia</field>
<field name="authority">258e5f13-3cdb-44a5-9b75-cd4e2ba21278</field>
<field name="confidence">-1</field>
</element>
</element>
<element name="authoremail">
<element name="none">
<field name="value">alicia.chabert@gamil.com</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="none">
<field name="value">false</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Agost Canós, Rosa</field>
<field name="authority">831bde6b-aab1-47ea-8b9c-bfa950f349d3</field>
<field name="confidence">-1</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2020-07-31T09:16:33Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2020-07-31T09:16:33Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2020-07-22</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/669334</field>
</element>
</element>
<element name="doi">
<element name="none">
<field name="value">http://dx.doi.org/10.6035/14110.2020.161046</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="none">
<field name="value">The aim of this dissertation is to investigate the application of multilingualism and plurilingualism theories and the use of the mother tongue in the English classroom in primary education using a communicative teaching approach on a global scale. With this purpose in mind, we implemented our study in three very different contexts around the world: Spain, Norway and China. Based on the premise that the worldwide spread of English has resulted in significant consequences in education and language policies, throughout our dissertation we focus on the different factors affecting English language learning and analysed the students’ response to a plurilingual communicative approach to English Language Teaching (ELT). Our position aims to present an ecological approach to ELT that views English as a real international language that is a tool in our multilingualism and not a threat.</field>
<field name="value">Aquesta tesi investiga d’una manera global l'aplicació de les teories multilingües i plurilingües amb l'ús de la llengua materna en l'aula d'anglés en l’educació primària mitjançant un enfocament d'ensenyament comunicatiu. Amb aquest propòsit hem dut a terme la nostra investigació en tres contextos molt diferents del món: Espanya, Noruega i la Xina. El nostre punt de partida és la idea que la difusió de l'anglés a tot el món ha tingut importants conseqüències tant en l'educació com en les polítiques lingüístiques. En aquesta investigació ens hem centrat en diferents factors que afecten l'aprenentatge de l'anglés i hem analitzat la resposta dels alumnes a un enfocament comunicatiu plurilingüe de l'ensenyament de l'anglés. La nostra posició té per objecte presentar una visió ecològica de l’ensenyament que considera l'anglés com una veritable llengua internacional; una eina en la societat multilingüe en la qual vivim i no una amenaça.</field>
</element>
</element>
<element name="degree">
<element name="none">
<field name="value">Programa de Doctorat en Llengües Aplicades, Literatura i Traducció</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="none">
<field name="value">391 p.</field>
</element>
</element>
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="none">
<field name="value">eng</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Jaume I</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="uri">
<element name="*">
<field name="value">http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="none">
<field name="value">Plurilingualism</field>
<field name="value">Language Ecology</field>
<field name="value">English Language Teaching</field>
<field name="value">Communicative Approach</field>
<field name="value">Multilingualism</field>
<field name="value">Language Policy</field>
</element>
<element name="other">
<element name="none">
<field name="value">Arts, Humanitats i Llengües</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="none">
<field name="value">81</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="none">
<field name="value">A Plurilingual Approach to English Language Teaching from an Ecological Perspective: An international comparative study</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
<element name="embargo">
<element name="terms">
<element name="none">
<field name="value">cap</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf.txt</field>
<field name="originalName">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">878414</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/3/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.txt</field>
<field name="checksum">1a4a3b2f3be5aaa1cc4f13fb43d390a7</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf</field>
<field name="originalName">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">6393003</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/1/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf</field>
<field name="checksum">6ea7ec8b5999743602f208e3ab859794</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf.xml</field>
<field name="originalName">2020_Tesis_Chabert Ull_Alicia.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">106</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/669334/2/2020_Tesis_Chabert%20Ull_Alicia.pdf.xml</field>
<field name="checksum">dcc557dcc8b94251f5d0698577edc5cc</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/669334</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/669334</field>
<field name="lastModifyDate">2023-10-10 09:41:21.271</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>