<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</dc:title>
<dc:creator>Varo Barranco, Annaïs</dc:creator>
<dc:subject>Educació d'adults</dc:subject>
<dc:subject>Adult education</dc:subject>
<dc:subject>Diagnòstic pedagògic</dc:subject>
<dc:subject>Educational diagnosis</dc:subject>
<dc:subject>Identitat (Concepte filosòfic)</dc:subject>
<dc:subject>Identity (Philosophical concept)</dc:subject>
<dc:description>La formació d’adults , en la formació inicial de Psicopedagogia, se’ns sol presentar com una possibilitat formativa allunyada del sistema educatiu més habitual. Tradicionalment la tasca psicopedagògica s’ha centrat en les etapes obligatòries, en la infància i adolescència, i les etapes adultes no s’han tingut en compte de la mateixa manera. En els darrers anys sembla que s’està recuperant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida, i per tant, veiem que les etapes importants ja no només són la infància i adolescència, sinó que l’adultesa i senectut també poden esdevenir etapes protagonistes pel que fa a les possibilitats formatives i als processos d’ensenyament- aprenentatge. En aquest treball ens centrarem en la Formació d’adults reglada, en el context d’un Centre de Formació d’Adults (CFA). L’objecte d’estudi en aquest treball seran els diferents perfils dels alumnes del CFA de Vidreres que realitzen els estudis de preparació de proves d’accés (A cicles formatius de grau mitjà o superior, o bé a la Universitat) per establir els perfils generals dels alumnes en base a creences i conductes detectades i així poder-los tenir en compte en la intervenció psicopedagògica</dc:description>
<dc:contributor>Timoneda Gallart, Carme</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:date>2012-08-31T22:15:18Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/7058</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<didl:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd ">
<didl:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ ">2016-02-19T22:52:46Z</dcterms:created>
</didl:DIDLInfo>
<didl:Item id="uuid-9e8e2e6f-d882-4a6a-b721-e8e3f75f7015">
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:2072/200527</dii:Identifier>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</dc:title>
<dc:creator>Varo Barranco, Annaïs</dc:creator>
<dc:subject>Educació d'adults</dc:subject>
<dc:subject>Adult education</dc:subject>
<dc:subject>Diagnòstic pedagògic</dc:subject>
<dc:subject>Educational diagnosis</dc:subject>
<dc:subject>Identitat (Concepte filosòfic)</dc:subject>
<dc:subject>Identity (Philosophical concept)</dc:subject>
<dc:description>La formació d’adults , en la formació inicial de Psicopedagogia, se’ns sol presentar com una possibilitat formativa allunyada del sistema educatiu més habitual. Tradicionalment la tasca psicopedagògica s’ha centrat en les etapes obligatòries, en la infància i adolescència, i les etapes adultes no s’han tingut en compte de la mateixa manera. En els darrers anys sembla que s’està recuperant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida, i per tant, veiem que les etapes importants ja no només són la infància i adolescència, sinó que l’adultesa i senectut també poden esdevenir etapes protagonistes pel que fa a les possibilitats formatives i als processos d’ensenyament- aprenentatge. En aquest treball ens centrarem en la Formació d’adults reglada, en el context d’un Centre de Formació d’Adults (CFA). L’objecte d’estudi en aquest treball seran els diferents perfils dels alumnes del CFA de Vidreres que realitzen els estudis de preparació de proves d’accés (A cicles formatius de grau mitjà o superior, o bé a la Universitat) per establir els perfils generals dels alumnes en base a creences i conductes detectades i així poder-los tenir en compte en la intervenció psicopedagògica</dc:description>
<dc:contributor>Timoneda Gallart, Carme</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:date>2012-08-31T22:15:18Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/7058</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
</didl:Item>
</didl:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>am 3u</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2012-08-31T22:15:18Z</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">La formació d’adults , en la formació inicial de Psicopedagogia, se’ns sol presentar com una possibilitat formativa allunyada del sistema educatiu més habitual. Tradicionalment la tasca psicopedagògica s’ha centrat en les etapes obligatòries, en la infància i adolescència, i les etapes adultes no s’han tingut en compte de la mateixa manera. En els darrers anys sembla que s’està recuperant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida, i per tant, veiem que les etapes importants ja no només són la infància i adolescència, sinó que l’adultesa i senectut també poden esdevenir etapes protagonistes pel que fa a les possibilitats formatives i als processos d’ensenyament- aprenentatge. En aquest treball ens centrarem en la Formació d’adults reglada, en el context d’un Centre de Formació d’Adults (CFA). L’objecte d’estudi en aquest treball seran els diferents perfils dels alumnes del CFA de Vidreres que realitzen els estudis de preparació de proves d’accés (A cicles formatius de grau mitjà o superior, o bé a la Universitat) per establir els perfils generals dels alumnes en base a creences i conductes detectades i així poder-los tenir en compte en la intervenció psicopedagògica</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10256/7058</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="546">
<subfield code="a">cat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educació d'adults</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Adult education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Diagnòstic pedagògic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Educational diagnosis</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Identitat (Concepte filosòfic)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Identity (Philosophical concept)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets LABEL="DSpace Item" OBJID="hdl:2072/200527" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-0.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2016-02-19T23:52:46">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_hdl_2072/200527">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData>
<mods:name>
<mods:namePart>Timoneda Gallart, Carme</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:namePart>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Varo Barranco, Annaïs</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2012-06</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2012-08-31T22:15:18Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2012-08-31T22:15:18Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2012-08-31T22:15:18Z</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10256/7058</mods:identifier>
<mods:abstract>La formació d’adults , en la formació inicial de Psicopedagogia, se’ns sol presentar com una possibilitat formativa allunyada del sistema educatiu més habitual. Tradicionalment la tasca psicopedagògica s’ha centrat en les etapes obligatòries, en la infància i adolescència, i les etapes adultes no s’han tingut en compte de la mateixa manera. En els darrers anys sembla que s’està recuperant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida, i per tant, veiem que les etapes importants ja no només són la infància i adolescència, sinó que l’adultesa i senectut també poden esdevenir etapes protagonistes pel que fa a les possibilitats formatives i als processos d’ensenyament- aprenentatge. En aquest treball ens centrarem en la Formació d’adults reglada, en el context d’un Centre de Formació d’Adults (CFA). L’objecte d’estudi en aquest treball seran els diferents perfils dels alumnes del CFA de Vidreres que realitzen els estudis de preparació de proves d’accés (A cicles formatius de grau mitjà o superior, o bé a la Universitat) per establir els perfils generals dels alumnes en base a creences i conductes detectades i així poder-los tenir en compte en la intervenció psicopedagògica</mods:abstract>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>application/pdf</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:relatedItem>
<mods:title>Psicopedagogia</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction"><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Educació d'adults</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Adult education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Diagnòstic pedagògic</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Educational diagnosis</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Identitat (Concepte filosòfic)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Identity (Philosophical concept)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</mods:genre>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<structMap>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry>
<atom:id>http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/200527/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2016-02-19T23:52:46.546+01:00</atom:published>
<atom:updated>2016-02-19T23:52:46.546+01:00</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator uri="http://www.recercat.cat//oai">RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Varo Barranco, Annaïs</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/200527/ore.xml">
<dcterms:modified>2012-11-24T00:18:27.596+01:00</dcterms:modified>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dc:contributor lang="" schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd">Timoneda Gallart, Carme</dc:contributor>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.recercat.cat:2072/200527">
<dc:contributor>Timoneda Gallart, Carme</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:creator>Varo Barranco, Annaïs</dc:creator>
<dc:date>2012-06</dc:date>
<dc:date>2012-08-31T22:15:18Z</dc:date>
<dc:date>2012-08-31T22:15:18Z</dc:date>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/7058</dc:identifier>
<dc:description>La formació d’adults , en la formació inicial de Psicopedagogia, se’ns sol presentar com una possibilitat formativa allunyada del sistema educatiu més habitual. Tradicionalment la tasca psicopedagògica s’ha centrat en les etapes obligatòries, en la infància i adolescència, i les etapes adultes no s’han tingut en compte de la mateixa manera. En els darrers anys sembla que s’està recuperant la importància de l’aprenentatge al llarg de la vida, i per tant, veiem que les etapes importants ja no només són la infància i adolescència, sinó que l’adultesa i senectut també poden esdevenir etapes protagonistes pel que fa a les possibilitats formatives i als processos d’ensenyament- aprenentatge. En aquest treball ens centrarem en la Formació d’adults reglada, en el context d’un Centre de Formació d’Adults (CFA). L’objecte d’estudi en aquest treball seran els diferents perfils dels alumnes del CFA de Vidreres que realitzen els estudis de preparació de proves d’accés (A cicles formatius de grau mitjà o superior, o bé a la Universitat) per establir els perfils generals dels alumnes en base a creences i conductes detectades i així poder-los tenir en compte en la intervenció psicopedagògica</dc:description>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:relation>Psicopedagogia</dc:relation>
<dc:rights>Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a></dc:rights>
<dc:subject>Educació d'adults</dc:subject>
<dc:subject>Adult education</dc:subject>
<dc:subject>Diagnòstic pedagògic</dc:subject>
<dc:subject>Educational diagnosis</dc:subject>
<dc:subject>Identitat (Concepte filosòfic)</dc:subject>
<dc:subject>Identity (Philosophical concept)</dc:subject>
<dc:title>Intervenció psicopedagògica en la formació d’adults: anàlisi dels perfils d’estudiants d’un centre de formació d’adults per a la millora de la intervenció psicopedagògica</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:source>Universitat de Girona</dc:source>
<dc:source>Treballs de màster, de recerca de doctorat, projectes i treballs de fi de carrera</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>