<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dc:title>
<dc:creator>Liu, Zhenhu</dc:creator>
<dc:contributor>250746907@qq.com</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:contributor>Claveria Nadal, Montserrat</dc:contributor>
<dc:subject>Pintures murals funeràries romanes</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias romanas</dc:subject>
<dc:subject>Roman funeral wall paintings</dc:subject>
<dc:subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dc:subject>
<dc:subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dc:subject>
<dc:subject>Estudi comparatiu</dc:subject>
<dc:subject>Estudio comparativo</dc:subject>
<dc:subject>Comparative study</dc:subject>
<dc:subject>Ciències Humanes</dc:subject>
<dc:subject>00</dc:subject>
<dc:description>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dc:description>
<dc:description>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dc:description>
<dc:description>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dc:description>
<dc:description>Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia</dc:description>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-06-08</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/675797</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>403 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat Autònoma de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Liu, Zhenhu</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremail">250746907@qq.com</dim:field>
<dim:field element="contributor" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">true</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Claveria Nadal, Montserrat</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2022-10-27T09:58:26Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2022-10-27T09:58:26Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2022-06-08</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/675797</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dim:field>
<dim:field element="description" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="abstract">Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="degree">Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia</dim:field>
<dim:field element="format" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="extent">403 p.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="iso">eng</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat Autònoma de Barcelona</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Pintures murals funeràries romanes</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Pinturas murales funerarias romanas</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Roman funeral wall paintings</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Estudi comparatiu</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Estudio comparativo</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc">Comparative study</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="other">Ciències Humanes</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="udc">00</dim:field>
<dim:field element="title" lang="en_US" mdschema="dc">A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
<dim:field element="embargo" lang="en_US" mdschema="dc" qualifier="terms">cap</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</title>
<creator>Liu, Zhenhu</creator>
<contributor>250746907@qq.com</contributor>
<contributor>true</contributor>
<contributor>Claveria Nadal, Montserrat</contributor>
<subject>Pintures murals funeràries romanes</subject>
<subject>Pinturas murales funerarias romanas</subject>
<subject>Roman funeral wall paintings</subject>
<subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</subject>
<subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</subject>
<subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</subject>
<subject>Estudi comparatiu</subject>
<subject>Estudio comparativo</subject>
<subject>Comparative study</subject>
<description>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</description>
<description>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</description>
<description>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</description>
<date>2022-10-27</date>
<date>2022-10-27</date>
<date>2022-06-08</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/675797</identifier>
<language>eng</language>
<rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat Autònoma de Barcelona</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Liu, Zhenhu</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2022-06-08</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/675797</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pintures murals funeràries romanes</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pinturas murales funerarias romanas</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Roman funeral wall paintings</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Estudi comparatiu</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Estudio comparativo</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Comparative study</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pintures murals funeràries romanes</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pinturas murales funerarias romanas</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Roman funeral wall paintings</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Estudi comparatiu</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Estudio comparativo</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Comparative study</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Barcelona] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat Autònoma de Barcelona,</subfield>
<subfield code="c">2022</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/675797</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2022 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c</controlfield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Liu, Zhenhu,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia,</subfield>
<subfield code="e">degree</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (403 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Claveria Nadal, Montserrat,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">a</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-675797" OBJID=" hdl:10803/675797" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2023-01-20T23:22:14Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_675797">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Liu, Zhenhu</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>250746907@qq.com</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>true</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Claveria Nadal, Montserrat</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2022-10-27T09:58:26Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2022-10-27T09:58:26Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2022-06-08</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/675797</mods:identifier>
<mods:abstract>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Pintures murals funeràries romanes</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pinturas murales funerarias romanas</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Roman funeral wall paintings</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Estudi comparatiu</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Estudio comparativo</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Comparative study</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_675797_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_675797_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/1/zhli1de1.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>4cc2586bfefb59f90a4615c59e01991e</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>12131469</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>zhli1de1.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_675797_1" CHECKSUM="4cc2586bfefb59f90a4615c59e01991e" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_675797_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_675797_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="12131469">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_675797" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Liu, Zhenhu</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2022-10-27T09:58:26Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2022-10-27T09:58:26Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2022-06-08</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/675797</mods:identifier>
<mods:abstract>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</mods:abstract>
<mods:abstract>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</mods:abstract>
<mods:abstract>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>eng</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Pintures murals funeràries romanes</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pinturas murales funerarias romanas</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Roman funeral wall paintings</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Estudi comparatiu</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Estudio comparativo</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Comparative study</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Liu, Zhenhu</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>250746907@qq.com</datacite:contributor>
<datacite:contributor>true</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Claveria Nadal, Montserrat</datacite:contributor>
<dc:subject>Pintures murals funeràries romanes</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias romanas</dc:subject>
<dc:subject>Roman funeral wall paintings</dc:subject>
<dc:subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dc:subject>
<dc:subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dc:subject>
<dc:subject>Estudi comparatiu</dc:subject>
<dc:subject>Estudio comparativo</dc:subject>
<dc:subject>Comparative study</dc:subject>
<dc:subject>Ciències Humanes</dc:subject>
<dc:subject>00</dc:subject>
<dc:description>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dc:description>
<dc:description>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dc:description>
<dc:description>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dc:description>
<dc:description>Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia</dc:description>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-06-08</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/675797</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>403 p.</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat Autònoma de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/1/zhli1de1.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/675797/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2022-10-27T09:58:26Z</atom:published>
<atom:updated>2022-10-27T09:58:26Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Liu, Zhenhu</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/675797/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2022-10-27T09:58:26Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/1/zhli1de1.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/2/license_url">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/3/license_text">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/4/license_rdf">
<dcterms:description>CC-LICENSE</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/5/zhli1de1.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dc:title>
<dc:creator>Liu, Zhenhu</dc:creator>
<dc:contributor>Claveria Nadal, Montserrat</dc:contributor>
<dc:subject>Pintures murals funeràries romanes</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias romanas</dc:subject>
<dc:subject>Roman funeral wall paintings</dc:subject>
<dc:subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dc:subject>
<dc:subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dc:subject>
<dc:subject>Estudi comparatiu</dc:subject>
<dc:subject>Estudio comparativo</dc:subject>
<dc:subject>Comparative study</dc:subject>
<dcterms:abstract>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2022-10-27T09:58:26Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2022-10-27T09:58:26Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2022-10-27T09:58:26Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>2022-06-08</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/675797</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Autònoma de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/675797">
<dc:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dc:title>
<dc:creator>Liu, Zhenhu</dc:creator>
<dc:contributor>250746907@qq.com</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:contributor>Claveria Nadal, Montserrat</dc:contributor>
<dc:subject>Pintures murals funeràries romanes</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias romanas</dc:subject>
<dc:subject>Roman funeral wall paintings</dc:subject>
<dc:subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dc:subject>
<dc:subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dc:subject>
<dc:subject>Estudi comparatiu</dc:subject>
<dc:subject>Estudio comparativo</dc:subject>
<dc:subject>Comparative study</dc:subject>
<dc:description>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dc:description>
<dc:description>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dc:description>
<dc:description>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dc:description>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-10-27T09:58:26Z</dc:date>
<dc:date>2022-06-08</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/675797</dc:identifier>
<dc:language>eng</dc:language>
<dc:rights>L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat Autònoma de Barcelona</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</dc:title>
<dc:creator>Liu, Zhenhu</dc:creator>
<dcterms:abstract>L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat Autònoma de Barcelona</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2022-06-08</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">eng</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/675797</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/1/zhli1de1.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">4cc2586bfefb59f90a4615c59e01991e</uketdterms:checksum>
<uketdterms:embargodate>cap</uketdterms:embargodate>
<dc:subject>Pintures murals funeràries romanes</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias romanas</dc:subject>
<dc:subject>Roman funeral wall paintings</dc:subject>
<dc:subject>Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</dc:subject>
<dc:subject>Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</dc:subject>
<dc:subject>Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</dc:subject>
<dc:subject>Estudi comparatiu</dc:subject>
<dc:subject>Estudio comparativo</dc:subject>
<dc:subject>Comparative study</dc:subject>
<dc:subject>Ciències Humanes</dc:subject>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Liu, Zhenhu</field>
</element>
</element>
<element name="authoremail">
<element name="en_US">
<field name="value">250746907@qq.com</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="en_US">
<field name="value">true</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Claveria Nadal, Montserrat</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2022-10-27T09:58:26Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2022-10-27T09:58:26Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2022-06-08</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/675797</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="en_US">
<field name="value">L’antiga Roma i l’Imperi Han van ser les dues grans civilitzacions de la mateixa època. D’una banda, tots dos tenien una rica cultura material i formaven de manera integral els seus sofisticats sistemes d’art funerari. D’altra banda, els dos països, situats als costats oriental i occidental del continent euroasiàtic amb intercanvis culturals indirectes. L’art de les pintures murals funeràries és tot el procés i el resultat de la creació de la civilització material, l’expressió exterior i la forma de la cultura. Per tant, una anàlisi comparativa en profunditat de les característiques del mural té un valor teòric i una significació pràctica per a la consideració de l’art funerari i els sistemes culturals dels dos llocs. Aquest estudi pren com a base teòrica les cultures funeràries de l’antiga Roma i la dinastia Han de la Xina, les pintures murals funeràries com a objectes comparatius i la consciència del problema com a perspectiva de recerca, que fa una comparació i anàlisi detallada de les obres clàssiques. de murals funeraris de la mateixa època pel que fa als materials, mètodes, tècniques, etc., i presenta els èxits artístics de les pintures murals des d’una perspectiva pràctica. Mitjançant la comparació, el paper i el valor dels murals de la tomba en el desenvolupament de l’art mundial es poden estudiar i explorar amb més profunditat. Es tracta d’examinar les diferències essencials entre l’expressió formal de l’art funerari dels dos països, així com les diferències inherents a les emocions, conceptes i maneres de pensar dels subjectes estètics.</field>
<field name="value">La antigua Roma y el Imperio Han fueron las dos grandes civilizaciones de la misma época. Por un lado, ambas tenían una rica cultura material y formaron ampliamente sus sofisticados sistemas de arte funerario. Por otro lado, los dos países, situados en los lados oriental y occidental del continente euroasiático, tuvieron intercambios culturales indirectos. El arte de las pinturas murales funerarias es todo el proceso y el resultado de la creación de la civilización material, la expresión exterior y la forma de la cultura. Por lo tanto, un análisis comparativo en profundidad de las características del mural tiene valor teórico y significado práctico para la consideración del arte funerario y los sistemas culturales de los dos lugares. Este estudio toma las culturas funerarias de la antigua Roma y de la dinastía Han de China como base teórica, las pinturas murales funerarias como objetos comparativos, y la conciencia del problema como perspectiva de investigación, que hace una comparación y un análisis detallados de las obras clásicas de los murales funerarios del mismo período en cuanto a materiales, métodos, técnicas, etc., y presenta los logros artísticos de las pinturas murales desde una perspectiva práctica. Mediante la comparación, se puede estudiar y profundizar en el papel y el valor de los murales funerarios en el desarrollo del arte mundial. Es un intento de examinar las diferencias esenciales entre la expresión formal del arte funerario de los dos países, así como las diferencias inherentes a las emociones, los conceptos y las formas de pensar de los sujetos estéticos.</field>
<field name="value">Ancient Rome and the Han Empire were the two great civilisations in the same era. On the one hand, both had a rich material culture and comprehensively formed their sophisticated funeral art systems. On the other hand, the two countries, located at the eastern and western sides of the Eurasian continent with indirect cultural exchanges. The art of funeral wall paintings is the entire process and result of the creation of material civilisation, the outward expression and form of culture. Therefore, an in-depth comparative analysis of the characteristics of the mural has theoretical value and practical significance for the consideration of the funeral art and cultural systems of the two places. This study takes the funeral cultures of ancient Rome and the Han dynasty of China as the theoretical basis, the funeral wall paintings as comparative objects, and the awareness of the problem as the research perspective, which makes a detailed comparison and analysis of the classic works of burial murals of the same period in terms of materials, methods, techniques, etc., and presents the artistic achievements of wall paintings from a practical perspective. By comparing, the role and value of the tomb murals in the development of worldwide art can be studied and explored in greater depth. It is an attempt to examine the essential differences between the formal expression of the funeral art of the two countries, as well as the inherent differences in the emotions, concepts and ways of thinking of the aesthetic subjects.</field>
</element>
</element>
<element name="degree">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="en_US">
<field name="value">403 p.</field>
</element>
</element>
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="en_US">
<field name="value">eng</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat Autònoma de Barcelona</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="en_US">
<field name="value">Pintures murals funeràries romanes</field>
<field name="value">Pinturas murales funerarias romanas</field>
<field name="value">Roman funeral wall paintings</field>
<field name="value">Pintures murals funeràries de la dinastia Han de la Xina</field>
<field name="value">Pinturas murales funerarias de la dinastía Han de China</field>
<field name="value">Funeral wall paintings from the Han dynasty of China</field>
<field name="value">Estudi comparatiu</field>
<field name="value">Estudio comparativo</field>
<field name="value">Comparative study</field>
</element>
<element name="other">
<element name="en_US">
<field name="value">Ciències Humanes</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="en_US">
<field name="value">00</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="en_US">
<field name="value">A Comparative Study of the Funeral Wall Paintings from Ancient Rome and the Han Dynasty of China</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
<element name="embargo">
<element name="terms">
<element name="en_US">
<field name="value">cap</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">zhli1de1.pdf</field>
<field name="originalName">zhli1de1.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">12131469</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/1/zhli1de1.pdf</field>
<field name="checksum">4cc2586bfefb59f90a4615c59e01991e</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">CC-LICENSE</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">license_url</field>
<field name="originalName">license_url</field>
<field name="format">text/plain; charset=utf-8</field>
<field name="size">46</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/2/license_url</field>
<field name="checksum">486e70aa6e7b0271de4953c01c4283fd</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">license_text</field>
<field name="originalName">license_text</field>
<field name="format">text/html; charset=utf-8</field>
<field name="size">0</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/3/license_text</field>
<field name="checksum">d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">license_rdf</field>
<field name="originalName">license_rdf</field>
<field name="format">application/rdf+xml; charset=utf-8</field>
<field name="size">0</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/4/license_rdf</field>
<field name="checksum">d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">zhli1de1.pdf.xml</field>
<field name="originalName">zhli1de1.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">105</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/675797/5/zhli1de1.pdf.xml</field>
<field name="checksum">a8aa25c8c2218d603e80e277ed9e51b1</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">5</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/675797</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/675797</field>
<field name="lastModifyDate">2022-10-27 12:11:50.091</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>