<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dc:title>
<dc:creator>Boluda Viñuales, Gemma</dc:creator>
<dc:contributor>Simó Gil, Núria</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</dc:contributor>
<dc:subject>formació continuada</dc:subject>
<dc:subject>formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>assessorament</dc:subject>
<dc:subject>natació</dc:subject>
<dc:subject>infants</dc:subject>
<dc:subject>Activitats aquàtiques</dc:subject>
<dc:subject>Educació</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dc:description>
<dc:date>2011-04-12T18:42:15Z</dc:date>
<dc:date>2009-11-20</dc:date>
<dc:date>2009-11-06</dc:date>
<dc:date>2009-11-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469315941</dc:identifier>
<dc:identifier>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/9322</dc:identifier>
<dc:identifier>B-45610-2009</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Boluda Viñuales, Gemma</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Simó Gil, Núria</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2011-04-12T18:42:15Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2009-11-20</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">2009-11-06</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="submitted">2009-11-18</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="isbn">9788469315941</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/9322</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="dl">B-45610-2009</dim:field>
<dim:field element="description" lang="cat" mdschema="dc" qualifier="abstract">La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" mdschema="dc" qualifier="iso">cat</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat de Vic</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dim:field>
<dim:field element="rights" lang="cat" mdschema="dc" qualifier="accessLevel">info:eu-repo/semantics/openAccess</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">formació continuada</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">formació del professorat</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">assessorament</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">natació</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">infants</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Activitats aquàtiques</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="other">Educació</dim:field>
<dim:field element="subject" lang="cat" mdschema="dc" qualifier="udc">37</dim:field>
<dim:field element="title" mdschema="dc">Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</title>
<creator>Boluda Viñuales, Gemma</creator>
<contributor>Simó Gil, Núria</contributor>
<subject>formació continuada</subject>
<subject>formació del professorat</subject>
<subject>assessorament</subject>
<subject>natació</subject>
<subject>infants</subject>
<subject>Activitats aquàtiques</subject>
<description>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</description>
<date>2011-04-12</date>
<date>2009-11-20</date>
<date>2009-11-06</date>
<date>2009-11-18</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>9788469315941</identifier>
<identifier>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</identifier>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/9322</identifier>
<identifier>B-45610-2009</identifier>
<language>cat</language>
<rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</rights>
<rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</rights>
<publisher>Universitat de Vic</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Boluda Viñuales, Gemma</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2009-11-06</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">9788469315941</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/9322</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">B-45610-2009</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">formació continuada</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">formació del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">assessorament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">natació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">infants</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Activitats aquàtiques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">formació continuada</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">formació del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">assessorament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">natació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">infants</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Activitats aquàtiques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">[Vic] :</subfield>
<subfield code="b">Universitat de Vic,</subfield>
<subfield code="c">2011</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/9322</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c</controlfield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="020">
<subfield code="a">9788469315941</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Boluda Viñuales, Gemma,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</subfield>
<subfield code="d">2009</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Simó Gil, Núria,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
<subfield code="a">v</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-9322" OBJID=" hdl:10803/9322" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2023-01-21T09:08:25Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_9322">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Boluda Viñuales, Gemma</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Simó Gil, Núria</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2011-04-12T18:42:15Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2009-11-20</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2009-11-06</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="isbn">9788469315941</mods:identifier>
<mods:identifier type="uri">http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148http://hdl.handle.net/10803/9322</mods:identifier>
<mods:identifier type="dl">B-45610-2009</mods:identifier>
<mods:abstract>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>formació continuada</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>formació del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>assessorament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>natació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>infants</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Activitats aquàtiques</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_9322_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_9322_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/1/annexostesi.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>7204fd8215dcd2a86714db9e51eadc62</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>2956442</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>annexostesi.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FO_10803_9322_2">
<techMD ID="TECH_O_10803_9322_2">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/2/tesi.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>5ad3ccf5765448e7551e6a438084b6e5</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>2399805</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesi.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_9322_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_9322_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/3/tesi.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>2d3d9ba042070ed166556c50ac28a899</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>882698</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tesi.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_9322_4">
<techMD ID="TECH_T_10803_9322_4">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/4/annexostesi.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>2d405833a47e4b5f9eccfb3c51a4a5ab</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>327861</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>annexostesi.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_9322_1" CHECKSUM="7204fd8215dcd2a86714db9e51eadc62" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_9322_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_9322_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="2956442">
</file>
<file ADMID="FO_10803_9322_2" CHECKSUM="5ad3ccf5765448e7551e6a438084b6e5" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_9322_2" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_9322_2" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="2" SIZE="2399805">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_9322_3" CHECKSUM="2d3d9ba042070ed166556c50ac28a899" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_9322_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_9322_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="882698">
</file>
<file ADMID="FT_10803_9322_4" CHECKSUM="2d405833a47e4b5f9eccfb3c51a4a5ab" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_9322_4" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_9322_4" MIMETYPE="text/plain" SEQ="4" SIZE="327861">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_9322" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Boluda Viñuales, Gemma</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2011-04-12T18:42:15Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2009-11-20</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2009-11-06</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="isbn">9788469315941</mods:identifier>
<mods:identifier type="uri">http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</mods:identifier>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/9322</mods:identifier>
<mods:identifier type="dl">B-45610-2009</mods:identifier>
<mods:abstract>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/openAccess</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>formació continuada</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>formació del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>assessorament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>natació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>infants</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Activitats aquàtiques</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oaire:record schemaLocation="http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/">
<dc:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dc:title>
<datacite:creator>
<datacite:creatorName>Boluda Viñuales, Gemma</datacite:creatorName>
</datacite:creator>
<datacite:contributor>Simó Gil, Núria</datacite:contributor>
<datacite:contributor>Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</datacite:contributor>
<dc:subject>formació continuada</dc:subject>
<dc:subject>formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>assessorament</dc:subject>
<dc:subject>natació</dc:subject>
<dc:subject>infants</dc:subject>
<dc:subject>Activitats aquàtiques</dc:subject>
<dc:subject>Educació</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:description>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dc:description>
<dc:date>2011-04-12T18:42:15Z</dc:date>
<dc:date>2009-11-20</dc:date>
<dc:date>2009-11-06</dc:date>
<dc:date>2009-11-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<datacite:alternateIdentifier>9788469315941</datacite:alternateIdentifier>
<datacite:alternateIdentifier>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</datacite:alternateIdentifier>
<datacite:alternateIdentifier>http://hdl.handle.net/10803/9322</datacite:alternateIdentifier>
<datacite:alternateIdentifier>B-45610-2009</datacite:alternateIdentifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de Vic</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
<oaire:file>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/1/annexostesi.pdf</oaire:file>
</oaire:record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2009-11-20</atom:published>
<atom:updated>2011-04-12T18:42:15Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Boluda Viñuales, Gemma</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2011-04-12T18:42:15Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/1/annexostesi.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/2/tesi.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/3/tesi.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/4/annexostesi.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/5/annexostesi.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/6/tesi.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dc:title>
<dc:creator>Boluda Viñuales, Gemma</dc:creator>
<dc:contributor>Simó Gil, Núria</dc:contributor>
<dc:subject>formació continuada</dc:subject>
<dc:subject>formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>assessorament</dc:subject>
<dc:subject>natació</dc:subject>
<dc:subject>infants</dc:subject>
<dc:subject>Activitats aquàtiques</dc:subject>
<dcterms:abstract>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2009-11-20</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2009-11-20</dcterms:available>
<dcterms:created>2009-11-20</dcterms:created>
<dcterms:issued>2009-11-06</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469315941</dc:identifier>
<dc:identifier>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/9322</dc:identifier>
<dc:identifier>B-45610-2009</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/9322">
<dc:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dc:title>
<dc:creator>Boluda Viñuales, Gemma</dc:creator>
<dc:contributor>Simó Gil, Núria</dc:contributor>
<dc:subject>formació continuada</dc:subject>
<dc:subject>formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>assessorament</dc:subject>
<dc:subject>natació</dc:subject>
<dc:subject>infants</dc:subject>
<dc:subject>Activitats aquàtiques</dc:subject>
<dc:description>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dc:description>
<dc:date>2011-04-12T18:42:15Z</dc:date>
<dc:date>2009-11-20</dc:date>
<dc:date>2009-11-06</dc:date>
<dc:date>2009-11-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469315941</dc:identifier>
<dc:identifier>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/9322</dc:identifier>
<dc:identifier>B-45610-2009</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de Vic</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</dc:title>
<dc:creator>Boluda Viñuales, Gemma</dc:creator>
<dcterms:abstract>La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat de Vic</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>2009-11-06</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">cat</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</dcterms:isReferencedBy>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/9322</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/1/annexostesi.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">7204fd8215dcd2a86714db9e51eadc62</uketdterms:checksum>
<dc:identifier type="dcterms:URI">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/2/tesi.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">5ad3ccf5765448e7551e6a438084b6e5</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/3/tesi.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">2d3d9ba042070ed166556c50ac28a899</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/4/annexostesi.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">2d405833a47e4b5f9eccfb3c51a4a5ab</uketdterms:checksum>
<dc:subject>formació continuada</dc:subject>
<dc:subject>formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>assessorament</dc:subject>
<dc:subject>natació</dc:subject>
<dc:subject>infants</dc:subject>
<dc:subject>Activitats aquàtiques</dc:subject>
<dc:subject>Educació</dc:subject>
<dc:identifier>9788469315941</dc:identifier>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic. Departament de Pedagogia</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Boluda Viñuales, Gemma</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Simó Gil, Núria</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2011-04-12T18:42:15Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2009-11-20</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">2009-11-06</field>
</element>
</element>
<element name="submitted">
<element name="none">
<field name="value">2009-11-18</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="isbn">
<element name="none">
<field name="value">9788469315941</field>
</element>
</element>
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://www.tdx.cat/TDX-1118109-110148</field>
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/9322</field>
</element>
</element>
<element name="dl">
<element name="none">
<field name="value">B-45610-2009</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="cat">
<field name="value">La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics mitjançant un procés d'assessorament. En el marc teòric aprofundim en els fonaments teòrics de la investigació: els programes d'activitats aquàtiques en la primera infància i les diferents perspectives pel que fa a la formació del professorat centrant-nos en l'assessorament com una proposta de formació. Les conclusions presentades ens aporten moltes dades que confirmen el marc teòric establert i ajuden a reorientar les futures formacions inicials i continuades posteriors amb actuacions que permetran millorar-les. Un element clau que hem anat fonamentant durant el procés d'investigació és que la formació inicial no és suficient per assolir els objectius i continguts del PAE. Cal articular una formació continuada, paral·lela a la implantació del programa, a través de la qual els participants puguin compartir els dubtes, els errors i els aprenentatges en un context de reflexió sobre la pràctica, a través de reunions grupals amb professionals que assessorin aquest procés.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="none">
<field name="value">cat</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de Vic</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</field>
</element>
</element>
<element name="accessLevel">
<element name="cat">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/openAccess</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="none">
<field name="value">formació continuada</field>
<field name="value">formació del professorat</field>
<field name="value">assessorament</field>
<field name="value">natació</field>
<field name="value">infants</field>
<field name="value">Activitats aquàtiques</field>
</element>
<element name="other">
<element name="none">
<field name="value">Educació</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="cat">
<field name="value">37</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="none">
<field name="value">Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">annexostesi.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">2956442</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/1/annexostesi.pdf</field>
<field name="checksum">7204fd8215dcd2a86714db9e51eadc62</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">tesi.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">2399805</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/2/tesi.pdf</field>
<field name="checksum">5ad3ccf5765448e7551e6a438084b6e5</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tesi.pdf.txt</field>
<field name="originalName">tesi.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted Text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">882698</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/3/tesi.pdf.txt</field>
<field name="checksum">2d3d9ba042070ed166556c50ac28a899</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">annexostesi.pdf.txt</field>
<field name="originalName">annexostesi.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted Text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">327861</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/4/annexostesi.pdf.txt</field>
<field name="checksum">2d405833a47e4b5f9eccfb3c51a4a5ab</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">annexostesi.pdf.xml</field>
<field name="originalName">annexostesi.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">105</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/5/annexostesi.pdf.xml</field>
<field name="checksum">02ce97404b8188370c755fe3a60097fa</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">5</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">tesi.pdf.xml</field>
<field name="originalName">tesi.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">105</field>
<field name="url">https://www.tdx.cat/bitstream/10803/9322/6/tesi.pdf.xml</field>
<field name="checksum">c728cb9158461ed16845a689c4b9c26a</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">6</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/9322</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/9322</field>
<field name="lastModifyDate">2017-09-23 00:12:24.527</field>
<field name="drm">open access</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
<field name="mail">pir@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>