<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</dc:title>
<dc:creator>Guillaumet Soler, Joan</dc:creator>
<dc:subject>Futbol -- Entrenament</dc:subject>
<dc:description>Lassierra i Lavega (1994) van determinar quines eren les etapes de comprensió del joc en els esports col·∙lectius. El futbol no és una excepció i tots els jugadors passen per diferents etapes de comprensió del joc. Aquestes etapes són l’egocèntrica, la sumativa i la col·∙lectiva. En cada etapa els jugadors estan preparats per aprendre unes coses diferents i els entrenadors no podem pretendre que els joves futbolistes practiquin el futbol dels adults. S’han de cremar totes les etapes per arribar a jugar com els adults. En aquest treball determinaré quins continguts futbolístics del jugador amb pilota s’han d’entrenar en el Club Gimnàstic de Manresa en l’etapa de comprensió del joc més primerenca: L’egocèntrica.</dc:description>
<dc:description>Lassierra and Lavega (1994) stated the comprehension stages of the games in team sports. Football is not an exception and all players go through various comprehension stages of the game. These stages are the egocentric, the summative and collectively. At each stage, the players are ready to learn some different aspects and the coaches can not make the young football players practise as if they were adults. They should have passed through all the stages before playing as adults. The aim of this research is to investigate which football contents should be trained during the earlier comprehension stage of the game: the egocentric stage. .</dc:description>
<dc:contributor>Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes</dc:contributor>
<dc:date>2014-05</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:format>56 p.</dc:format>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10854/3354</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:</dc:rights>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<didl:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd ">
<didl:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ ">2016-02-20T02:17:47Z</dcterms:created>
</didl:DIDLInfo>
<didl:Item id="uuid-d0d38307-c19e-4698-af2d-8b1d96d37fff">
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:10854/3354</dii:Identifier>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</dc:title>
<dc:creator>Guillaumet Soler, Joan</dc:creator>
<dc:subject>Futbol -- Entrenament</dc:subject>
<dc:description>Lassierra i Lavega (1994) van determinar quines eren les etapes de comprensió del joc en els esports col·∙lectius. El futbol no és una excepció i tots els jugadors passen per diferents etapes de comprensió del joc. Aquestes etapes són l’egocèntrica, la sumativa i la col·∙lectiva. En cada etapa els jugadors estan preparats per aprendre unes coses diferents i els entrenadors no podem pretendre que els joves futbolistes practiquin el futbol dels adults. S’han de cremar totes les etapes per arribar a jugar com els adults. En aquest treball determinaré quins continguts futbolístics del jugador amb pilota s’han d’entrenar en el Club Gimnàstic de Manresa en l’etapa de comprensió del joc més primerenca: L’egocèntrica.</dc:description>
<dc:description>Lassierra and Lavega (1994) stated the comprehension stages of the games in team sports. Football is not an exception and all players go through various comprehension stages of the game. These stages are the egocentric, the summative and collectively. At each stage, the players are ready to learn some different aspects and the coaches can not make the young football players practise as if they were adults. They should have passed through all the stages before playing as adults. The aim of this research is to investigate which football contents should be trained during the earlier comprehension stage of the game: the egocentric stage. .</dc:description>
<dc:contributor>Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes</dc:contributor>
<dc:date>2014-05</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:format>56 p.</dc:format>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10854/3354</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:</dc:rights>
</oai_dc:dc>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Component id="uuid-4e516a67-3339-450e-8101-f506fb4db8e2">
</didl:Component>
</didl:Item>
</didl:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>am 3u</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Lassierra i Lavega (1994) van determinar quines eren les etapes de comprensió del joc en els esports col·∙lectius. El futbol no és una excepció i tots els jugadors passen per diferents etapes de comprensió del joc. Aquestes etapes són l’egocèntrica, la sumativa i la col·∙lectiva. En cada etapa els jugadors estan preparats per aprendre unes coses diferents i els entrenadors no podem pretendre que els joves futbolistes practiquin el futbol dels adults. S’han de cremar totes les etapes per arribar a jugar com els adults. En aquest treball determinaré quins continguts futbolístics del jugador amb pilota s’han d’entrenar en el Club Gimnàstic de Manresa en l’etapa de comprensió del joc més primerenca: L’egocèntrica.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">Lassierra and Lavega (1994) stated the comprehension stages of the games in team sports. Football is not an exception and all players go through various comprehension stages of the game. These stages are the egocentric, the summative and collectively. At each stage, the players are ready to learn some different aspects and the coaches can not make the young football players practise as if they were adults. They should have passed through all the stages before playing as adults. The aim of this research is to investigate which football contents should be trained during the earlier comprehension stage of the game: the egocentric stage. .</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10854/3354</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="546">
<subfield code="a">cat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Futbol -- Entrenament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets LABEL="DSpace Item" OBJID="hdl:10854/3354" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-0.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2016-02-20T03:17:47">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_hdl_10854/3354">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData>
<mods:name>
<mods:namePart>Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Guillaumet Soler, Joan</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2014-05</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10854/3354</mods:identifier>
<mods:note>Curs 2013-2014</mods:note>
<mods:abstract>Lassierra i Lavega (1994) van determinar quines eren les etapes de comprensió del joc en els esports col·∙lectius. El futbol no és una excepció i tots els jugadors passen per diferents etapes de comprensió del joc. Aquestes etapes són l’egocèntrica, la sumativa i la col·∙lectiva. En cada etapa els jugadors estan preparats per aprendre unes coses diferents i els entrenadors no podem pretendre que els joves futbolistes practiquin el futbol dels adults. S’han de cremar totes les etapes per arribar a jugar com els adults. En aquest treball determinaré quins continguts futbolístics del jugador amb pilota s’han d’entrenar en el Club Gimnàstic de Manresa en l’etapa de comprensió del joc més primerenca: L’egocèntrica.</mods:abstract>
<mods:abstract>Lassierra and Lavega (1994) stated the comprehension stages of the games in team sports. Football is not an exception and all players go through various comprehension stages of the game. These stages are the egocentric, the summative and collectively. At each stage, the players are ready to learn some different aspects and the coaches can not make the young football players practise as if they were adults. They should have passed through all the stages before playing as adults. The aim of this research is to investigate which football contents should be trained during the earlier comprehension stage of the game: the egocentric stage. .</mods:abstract>
<mods:physicalDescription>
<mods:extent>56 p.</mods:extent>
</mods:physicalDescription>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition simpleLink="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Futbol -- Entrenament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</mods:genre>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORE">
<file CHECKSUM="dc6cb2fac309e1639e906039a65222d5" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_10854_3354_4" ID="10854_3354_4" MIMETYPE="text/xml" OWNERID="http://www.recercat.cat//bitstream/10854/3354/4/ORE.xml" SIZE="3754">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file CHECKSUM="f36bc450e120fd6a38526465aa28d133" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_10854_3354_3" ID="10854_3354_3" MIMETYPE="application/pdf" OWNERID="http://www.recercat.cat//bitstream/10854/3354/3/trealu_a2014_guillaumet_joan_quins_continguts_tecnics.pdf" SIZE="2778791">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="METADATA">
<file CHECKSUM="fb03ddd1ba2ffb6da9589828d0bf52bc" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_10854_3354_2" ID="10854_3354_2" MIMETYPE="application/pdf" OWNERID="http://www.recercat.cat//bitstream/10854/3354/2/guillaument_soler_joan0001.pdf" SIZE="413003">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file CHECKSUM="be81e5fe152246d694ae2064fb1d2f45" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_10854_3354_3" ID="10854_3354_1" MIMETYPE="text/plain" OWNERID="http://www.recercat.cat//bitstream/10854/3354/1/trealu_a2014_guillaumet_joan_quins_continguts_tecnics.pdf.txt" SIZE="200">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry>
<atom:id>http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/10854/3354/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2016-02-20T03:17:47.600+01:00</atom:published>
<atom:updated>2016-02-20T03:17:47.600+01:00</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator uri="http://www.recercat.cat//oai">RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Guillaumet Soler, Joan</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/10854/3354/ore.xml">
<dcterms:modified>2015-06-11T08:38:19.387+02:00</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//bitstream/handle/10854/3354/trealu_a2014_guillaumet_joan_quins_continguts_tecnics.pdf?sequence=3">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//bitstream/handle/10854/3354/guillaument_soler_joan0001.pdf?sequence=2">
<dcterms:description>METADATA</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//bitstream/handle/10854/3354/trealu_a2014_guillaumet_joan_quins_continguts_tecnics.pdf.txt?sequence=1">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dc:contributor lang="" schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd">Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes</dc:contributor>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.recercat.cat:10854/3354">
<dc:contributor>Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes</dc:contributor>
<dc:creator>Guillaumet Soler, Joan</dc:creator>
<dc:date>2014-05</dc:date>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10854/3354</dc:identifier>
<dc:description>Curs 2013-2014</dc:description>
<dc:description>Lassierra i Lavega (1994) van determinar quines eren les etapes de comprensió del joc en els esports col·∙lectius. El futbol no és una excepció i tots els jugadors passen per diferents etapes de comprensió del joc. Aquestes etapes són l’egocèntrica, la sumativa i la col·∙lectiva. En cada etapa els jugadors estan preparats per aprendre unes coses diferents i els entrenadors no podem pretendre que els joves futbolistes practiquin el futbol dels adults. S’han de cremar totes les etapes per arribar a jugar com els adults. En aquest treball determinaré quins continguts futbolístics del jugador amb pilota s’han d’entrenar en el Club Gimnàstic de Manresa en l’etapa de comprensió del joc més primerenca: L’egocèntrica.</dc:description>
<dc:description>Lassierra and Lavega (1994) stated the comprehension stages of the games in team sports. Football is not an exception and all players go through various comprehension stages of the game. These stages are the egocentric, the summative and collectively. At each stage, the players are ready to learn some different aspects and the coaches can not make the young football players practise as if they were adults. They should have passed through all the stages before playing as adults. The aim of this research is to investigate which football contents should be trained during the earlier comprehension stage of the game: the egocentric stage. .</dc:description>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:</dc:rights>
<dc:rights>http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</dc:rights>
<dc:subject>Futbol -- Entrenament</dc:subject>
<dc:title>Quins continguts tècnics del jugador amb pilota s'haurien d'entrenar en la fase de comprensió del joc egocèntrica en el Club Gimnàstic de Manresa?</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:source>Treballs de l'alumnat</dc:source>
<dc:source>Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya</dc:source>
<dc:source>Treballs de Fi de Grau</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>