<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</dc:title>
<dc:creator>Mayoral Viñals, Sandra</dc:creator>
<dc:subject>Discapacitats -- Treball</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Employment</dc:subject>
<dc:subject>Discapacitats -- Educació</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Education</dc:subject>
<dc:description>La fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques Astrid – 21 és una fundació privada benèfica de tipus assistencial. La finalitat dels seus programes és la protecció de les persones amb síndrome de Down al llarg de la seva vida, però també està oberta a altres discapacitats intel•lectuals. Aquest treball se centra en el programa “formació d’adults” que ofereix una formació a totes aquelles persones amb discapacitat que ja estan inserides en el món laboral. L’estudi que he dut a terme sorgeix d’una problemàtica latent en aquest programa. Els grups, en un principi, estaven formats per persones amb un nivell cognitiu més o menys semblant. Tot i això, degut a la incorporació de nous alumnes, la coordinació amb l’horari laboral i amb activitats de lleure, entre d’altres factors, ha provocat l’heterogeneïtat d’aquests. Per aquest motiu, a partir del paradigma d’investigació – acció, he creat uns instruments de mesura de les capacitats cognitives dels alumnes relacionades amb els objectius treballats al programa per tal de reelaborar els grups ja existents i, al mateix temps, tenir una eina per a futures incorporacions del programa “formació d’adults” de la Fundació Astrid 21</dc:description>
<dc:contributor>Tesouro i Cid, Montserrat</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:date>2012-03-07T15:32:21Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/3852</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<didl:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd ">
<didl:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ ">2016-02-19T22:47:38Z</dcterms:created>
</didl:DIDLInfo>
<didl:Item id="uuid-f18a30fc-11da-43f4-b2c7-dd2068e7c628">
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:2072/180407</dii:Identifier>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</dc:title>
<dc:creator>Mayoral Viñals, Sandra</dc:creator>
<dc:subject>Discapacitats -- Treball</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Employment</dc:subject>
<dc:subject>Discapacitats -- Educació</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Education</dc:subject>
<dc:description>La fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques Astrid – 21 és una fundació privada benèfica de tipus assistencial. La finalitat dels seus programes és la protecció de les persones amb síndrome de Down al llarg de la seva vida, però també està oberta a altres discapacitats intel•lectuals. Aquest treball se centra en el programa “formació d’adults” que ofereix una formació a totes aquelles persones amb discapacitat que ja estan inserides en el món laboral. L’estudi que he dut a terme sorgeix d’una problemàtica latent en aquest programa. Els grups, en un principi, estaven formats per persones amb un nivell cognitiu més o menys semblant. Tot i això, degut a la incorporació de nous alumnes, la coordinació amb l’horari laboral i amb activitats de lleure, entre d’altres factors, ha provocat l’heterogeneïtat d’aquests. Per aquest motiu, a partir del paradigma d’investigació – acció, he creat uns instruments de mesura de les capacitats cognitives dels alumnes relacionades amb els objectius treballats al programa per tal de reelaborar els grups ja existents i, al mateix temps, tenir una eina per a futures incorporacions del programa “formació d’adults” de la Fundació Astrid 21</dc:description>
<dc:contributor>Tesouro i Cid, Montserrat</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:date>2012-03-07T15:32:21Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/3852</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
</didl:Item>
</didl:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>am 3u</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2012-03-07T15:32:21Z</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">La fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques Astrid – 21 és una fundació privada benèfica de tipus assistencial. La finalitat dels seus programes és la protecció de les persones amb síndrome de Down al llarg de la seva vida, però també està oberta a altres discapacitats intel•lectuals. Aquest treball se centra en el programa “formació d’adults” que ofereix una formació a totes aquelles persones amb discapacitat que ja estan inserides en el món laboral. L’estudi que he dut a terme sorgeix d’una problemàtica latent en aquest programa. Els grups, en un principi, estaven formats per persones amb un nivell cognitiu més o menys semblant. Tot i això, degut a la incorporació de nous alumnes, la coordinació amb l’horari laboral i amb activitats de lleure, entre d’altres factors, ha provocat l’heterogeneïtat d’aquests. Per aquest motiu, a partir del paradigma d’investigació – acció, he creat uns instruments de mesura de les capacitats cognitives dels alumnes relacionades amb els objectius treballats al programa per tal de reelaborar els grups ja existents i, al mateix temps, tenir una eina per a futures incorporacions del programa “formació d’adults” de la Fundació Astrid 21</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10256/3852</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="546">
<subfield code="a">cat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Discapacitats -- Treball</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">People with disabilities -- Employment</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Discapacitats -- Educació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">People with disabilities -- Education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets LABEL="DSpace Item" OBJID="hdl:2072/180407" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-0.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2016-02-19T23:47:38">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_hdl_2072/180407">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData>
<mods:name>
<mods:namePart>Tesouro i Cid, Montserrat</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:namePart>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Mayoral Viñals, Sandra</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2011-09</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2012-03-07T15:32:21Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2012-03-07T15:32:21Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2012-03-07T15:32:21Z</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:relatedItem type="host">
<mods:part>
<mods:text>Mayoral Viñals, S. (2011). La relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat. A 'Psicopedagogia'. Girona: Universitat. [Consulta: 23 novembre 2011]. Disponible a: http://hdl.handle.net/10256/3852</mods:text>
</mods:part>
</mods:relatedItem>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10256/3852</mods:identifier>
<mods:abstract>La fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques Astrid – 21 és una fundació privada benèfica de tipus assistencial. La finalitat dels seus programes és la protecció de les persones amb síndrome de Down al llarg de la seva vida, però també està oberta a altres discapacitats intel•lectuals. Aquest treball se centra en el programa “formació d’adults” que ofereix una formació a totes aquelles persones amb discapacitat que ja estan inserides en el món laboral. L’estudi que he dut a terme sorgeix d’una problemàtica latent en aquest programa. Els grups, en un principi, estaven formats per persones amb un nivell cognitiu més o menys semblant. Tot i això, degut a la incorporació de nous alumnes, la coordinació amb l’horari laboral i amb activitats de lleure, entre d’altres factors, ha provocat l’heterogeneïtat d’aquests. Per aquest motiu, a partir del paradigma d’investigació – acció, he creat uns instruments de mesura de les capacitats cognitives dels alumnes relacionades amb els objectius treballats al programa per tal de reelaborar els grups ja existents i, al mateix temps, tenir una eina per a futures incorporacions del programa “formació d’adults” de la Fundació Astrid 21</mods:abstract>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>application/pdf</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>application/pdf</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:relatedItem>
<mods:title>Psicopedagogia</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction"><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Discapacitats -- Treball</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>People with disabilities -- Employment</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Discapacitats -- Educació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>People with disabilities -- Education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</mods:genre>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<structMap>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry>
<atom:id>http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/180407/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2016-02-19T23:47:38.434+01:00</atom:published>
<atom:updated>2016-02-19T23:47:38.434+01:00</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator uri="http://www.recercat.cat//oai">RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Mayoral Viñals, Sandra</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/180407/ore.xml">
<dcterms:modified>2012-06-29T01:17:33.024+02:00</dcterms:modified>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dc:contributor lang="" schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd">Tesouro i Cid, Montserrat</dc:contributor>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.recercat.cat:2072/180407">
<dc:contributor>Tesouro i Cid, Montserrat</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia</dc:contributor>
<dc:creator>Mayoral Viñals, Sandra</dc:creator>
<dc:date>2011-09</dc:date>
<dc:date>2012-03-07T15:32:21Z</dc:date>
<dc:date>2012-03-07T15:32:21Z</dc:date>
<dc:identifier>Mayoral Viñals, S. (2011). La relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat. A 'Psicopedagogia'. Girona: Universitat. [Consulta: 23 novembre 2011]. Disponible a: http://hdl.handle.net/10256/3852</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/3852</dc:identifier>
<dc:description>La fundació Síndrome de Down de Girona i Comarques Astrid – 21 és una fundació privada benèfica de tipus assistencial. La finalitat dels seus programes és la protecció de les persones amb síndrome de Down al llarg de la seva vida, però també està oberta a altres discapacitats intel•lectuals. Aquest treball se centra en el programa “formació d’adults” que ofereix una formació a totes aquelles persones amb discapacitat que ja estan inserides en el món laboral. L’estudi que he dut a terme sorgeix d’una problemàtica latent en aquest programa. Els grups, en un principi, estaven formats per persones amb un nivell cognitiu més o menys semblant. Tot i això, degut a la incorporació de nous alumnes, la coordinació amb l’horari laboral i amb activitats de lleure, entre d’altres factors, ha provocat l’heterogeneïtat d’aquests. Per aquest motiu, a partir del paradigma d’investigació – acció, he creat uns instruments de mesura de les capacitats cognitives dels alumnes relacionades amb els objectius treballats al programa per tal de reelaborar els grups ja existents i, al mateix temps, tenir una eina per a futures incorporacions del programa “formació d’adults” de la Fundació Astrid 21</dc:description>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:relation>Psicopedagogia</dc:relation>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
<dc:subject>Discapacitats -- Treball</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Employment</dc:subject>
<dc:subject>Discapacitats -- Educació</dc:subject>
<dc:subject>People with disabilities -- Education</dc:subject>
<dc:title>La Relació entre el món laboral i el món de l'educació en persones amb discapacitat</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/bachelorThesis</dc:type>
<dc:source>Universitat de Girona</dc:source>
<dc:source>Treballs de màster, de recerca de doctorat, projectes i treballs de fi de carrera</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>