<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</dc:title>
<dc:creator>Echazarreta Soler, Carmen</dc:creator>
<dc:creator>Prados Carrasco, Ferran</dc:creator>
<dc:creator>Poch Garcia, Jordi</dc:creator>
<dc:creator>Soler i Masó, Josep</dc:creator>
<dc:subject>Wikis (Informàtica)</dc:subject>
<dc:subject>Wikis (Computer science)</dc:subject>
<dc:subject>Ensenyament virtual</dc:subject>
<dc:subject>Web-based instruction</dc:subject>
<dc:subject>Competències professionals -- Ensenyament</dc:subject>
<dc:subject>Competency based education</dc:subject>
<dc:subject>Societat de la informació</dc:subject>
<dc:subject>Information society</dc:subject>
<dc:subject>Web 2.0</dc:subject>
<dc:description>L'article és una reflexió sobre els requisits de formació dels professionals que demana la societat del coneixement. Un dels objectius més importants que ha de tenir la universitat en la societat del coneixement és la formació de professionals competents que tinguin prou eines intel·lectuals per a enfrontar-se a la incertesa de la informació, a la consciència que aquesta té una data de caducitat a curt termini i a l'ansietat que això provoca. Però, a més, també han de ser capaços de definir i crear les eines de treball amb què donaran sentit i eficàcia a aquest coneixement mudable i mutant. Per això, l'espai europeu d'ensenyament superior prioritza la competència transversal del treball col·laboratiu amb l'objectiu de promoure un aprenentatge autònom, compromès i adaptat a les noves necessitats de l'empresa del segle xxi. En aquest context, es presenta l'entorn teòric que fonamenta el treball desenvolupat a la plataforma informàtica ACME, que uneix el treball col·laboratiu i l'aprenentatge semipresencial o blended learning. Així mateix, es descriuen amb detall alguns exemples de wikis, paradigma del treball col·laboratiu, fets en assignatures impartides per la Universitat de Girona en l'espai virtual ACME</dc:description>
<dc:description>The article is a reflection on the training requirements for the professionals that the knowledge-based society needs. One of the most important objectives that any university must have in the knowledge-based society is to provide training for competent professionals with sufficient intellectual tools to face up to the uncertainty of information, the knowledge that it has an early expiry date and, therefore, the anxiety that this causes. Furthermore, they must also be capable of defining and creating their own work tools with which they can give form and effectiveness to this changeable and changing knowledge. In addition, the European Higher Education Area prioritises the transferable skill of “collaborative work” in order to promote autonomous learning, committed and adapted to the new requirements of 21st-century companies. Within this context, we present the theoretical environment on which the work developed on the ACME IT platform is based, which brings together collective work and blended learning. We also provide a detailed description of some examples of wikis, the paradigm of collaborative work, prepared in subjects taught at the University of Girona in the ACME virtual environment</dc:description>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:date>2010-07-21T01:59:27Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/2836</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<didl:DIDL schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd ">
<didl:DIDLInfo>
<dcterms:created schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ ">2016-02-19T22:41:57Z</dcterms:created>
</didl:DIDLInfo>
<didl:Item id="uuid-d043db37-c43f-4fb9-a35f-eb3ffb021fbd">
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<dii:Identifier schemaLocation="urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd">urn:hdl:2072/68258</dii:Identifier>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
<didl:Descriptor>
<didl:Statement mimeType="application/xml; charset=utf-8">
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</dc:title>
<dc:creator>Echazarreta Soler, Carmen</dc:creator>
<dc:creator>Prados Carrasco, Ferran</dc:creator>
<dc:creator>Poch Garcia, Jordi</dc:creator>
<dc:creator>Soler i Masó, Josep</dc:creator>
<dc:subject>Wikis (Informàtica)</dc:subject>
<dc:subject>Wikis (Computer science)</dc:subject>
<dc:subject>Ensenyament virtual</dc:subject>
<dc:subject>Web-based instruction</dc:subject>
<dc:subject>Competències professionals -- Ensenyament</dc:subject>
<dc:subject>Competency based education</dc:subject>
<dc:subject>Societat de la informació</dc:subject>
<dc:subject>Information society</dc:subject>
<dc:subject>Web 2.0</dc:subject>
<dc:description>L'article és una reflexió sobre els requisits de formació dels professionals que demana la societat del coneixement. Un dels objectius més importants que ha de tenir la universitat en la societat del coneixement és la formació de professionals competents que tinguin prou eines intel·lectuals per a enfrontar-se a la incertesa de la informació, a la consciència que aquesta té una data de caducitat a curt termini i a l'ansietat que això provoca. Però, a més, també han de ser capaços de definir i crear les eines de treball amb què donaran sentit i eficàcia a aquest coneixement mudable i mutant. Per això, l'espai europeu d'ensenyament superior prioritza la competència transversal del treball col·laboratiu amb l'objectiu de promoure un aprenentatge autònom, compromès i adaptat a les noves necessitats de l'empresa del segle xxi. En aquest context, es presenta l'entorn teòric que fonamenta el treball desenvolupat a la plataforma informàtica ACME, que uneix el treball col·laboratiu i l'aprenentatge semipresencial o blended learning. Així mateix, es descriuen amb detall alguns exemples de wikis, paradigma del treball col·laboratiu, fets en assignatures impartides per la Universitat de Girona en l'espai virtual ACME</dc:description>
<dc:description>The article is a reflection on the training requirements for the professionals that the knowledge-based society needs. One of the most important objectives that any university must have in the knowledge-based society is to provide training for competent professionals with sufficient intellectual tools to face up to the uncertainty of information, the knowledge that it has an early expiry date and, therefore, the anxiety that this causes. Furthermore, they must also be capable of defining and creating their own work tools with which they can give form and effectiveness to this changeable and changing knowledge. In addition, the European Higher Education Area prioritises the transferable skill of “collaborative work” in order to promote autonomous learning, committed and adapted to the new requirements of 21st-century companies. Within this context, we present the theoretical environment on which the work developed on the ACME IT platform is based, which brings together collective work and blended learning. We also provide a detailed description of some examples of wikis, the paradigm of collaborative work, prepared in subjects taught at the University of Girona in the ACME virtual environment</dc:description>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:date>2010-07-21T01:59:27Z</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/2836</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
</oai_dc:dc>
</didl:Statement>
</didl:Descriptor>
</didl:Item>
</didl:DIDL>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>am 3u</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">2010-07-21T01:59:27Z</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">L'article és una reflexió sobre els requisits de formació dels professionals que demana la societat del coneixement. Un dels objectius més importants que ha de tenir la universitat en la societat del coneixement és la formació de professionals competents que tinguin prou eines intel·lectuals per a enfrontar-se a la incertesa de la informació, a la consciència que aquesta té una data de caducitat a curt termini i a l'ansietat que això provoca. Però, a més, també han de ser capaços de definir i crear les eines de treball amb què donaran sentit i eficàcia a aquest coneixement mudable i mutant. Per això, l'espai europeu d'ensenyament superior prioritza la competència transversal del treball col·laboratiu amb l'objectiu de promoure un aprenentatge autònom, compromès i adaptat a les noves necessitats de l'empresa del segle xxi. En aquest context, es presenta l'entorn teòric que fonamenta el treball desenvolupat a la plataforma informàtica ACME, que uneix el treball col·laboratiu i l'aprenentatge semipresencial o blended learning. Així mateix, es descriuen amb detall alguns exemples de wikis, paradigma del treball col·laboratiu, fets en assignatures impartides per la Universitat de Girona en l'espai virtual ACME</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The article is a reflection on the training requirements for the professionals that the knowledge-based society needs. One of the most important objectives that any university must have in the knowledge-based society is to provide training for competent professionals with sufficient intellectual tools to face up to the uncertainty of information, the knowledge that it has an early expiry date and, therefore, the anxiety that this causes. Furthermore, they must also be capable of defining and creating their own work tools with which they can give form and effectiveness to this changeable and changing knowledge. In addition, the European Higher Education Area prioritises the transferable skill of “collaborative work” in order to promote autonomous learning, committed and adapted to the new requirements of 21st-century companies. Within this context, we present the theoretical environment on which the work developed on the ACME IT platform is based, which brings together collective work and blended learning. We also provide a detailed description of some examples of wikis, the paradigm of collaborative work, prepared in subjects taught at the University of Girona in the ACME virtual environment</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10256/2836</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="546">
<subfield code="a">cat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Wikis (Informàtica)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Wikis (Computer science)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Ensenyament virtual</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Web-based instruction</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Competències professionals -- Ensenyament</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Competency based education</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Societat de la informació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Information society</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Web 2.0</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets LABEL="DSpace Item" OBJID="hdl:2072/68258" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-0.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2016-02-19T23:41:57">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_hdl_2072/68258">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Echazarreta Soler, Carmen</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Prados Carrasco, Ferran</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Poch Garcia, Jordi</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Soler i Masó, Josep</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:originInfo>
<mods:dateOther encoding="iso8601">2009</mods:dateOther>
</mods:originInfo>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2010-07-21T01:59:27Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2010-07-21T01:59:27Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">2010-07-21T01:59:27Z</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:relatedItem type="host">
<mods:part>
<mods:text>Echazarreta Soler, C. ...[et al.]. (2009). La competència «El treball col·laboratiu»: una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG). UOC Papers: Revista sobre la societat del coneixement, (8). Recuperat 20 juliol 2010, a http://hdl.handle.net/10256/2836</mods:text>
</mods:part>
</mods:relatedItem>
<mods:relatedItem type="host">
<mods:part>
<mods:text>1885-1541</mods:text>
</mods:part>
</mods:relatedItem>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10256/2836</mods:identifier>
<mods:abstract>L'article és una reflexió sobre els requisits de formació dels professionals que demana la societat del coneixement. Un dels objectius més importants que ha de tenir la universitat en la societat del coneixement és la formació de professionals competents que tinguin prou eines intel·lectuals per a enfrontar-se a la incertesa de la informació, a la consciència que aquesta té una data de caducitat a curt termini i a l'ansietat que això provoca. Però, a més, també han de ser capaços de definir i crear les eines de treball amb què donaran sentit i eficàcia a aquest coneixement mudable i mutant. Per això, l'espai europeu d'ensenyament superior prioritza la competència transversal del treball col·laboratiu amb l'objectiu de promoure un aprenentatge autònom, compromès i adaptat a les noves necessitats de l'empresa del segle xxi. En aquest context, es presenta l'entorn teòric que fonamenta el treball desenvolupat a la plataforma informàtica ACME, que uneix el treball col·laboratiu i l'aprenentatge semipresencial o blended learning. Així mateix, es descriuen amb detall alguns exemples de wikis, paradigma del treball col·laboratiu, fets en assignatures impartides per la Universitat de Girona en l'espai virtual ACME</mods:abstract>
<mods:abstract>The article is a reflection on the training requirements for the professionals that the knowledge-based society needs. One of the most important objectives that any university must have in the knowledge-based society is to provide training for competent professionals with sufficient intellectual tools to face up to the uncertainty of information, the knowledge that it has an early expiry date and, therefore, the anxiety that this causes. Furthermore, they must also be capable of defining and creating their own work tools with which they can give form and effectiveness to this changeable and changing knowledge. In addition, the European Higher Education Area prioritises the transferable skill of “collaborative work” in order to promote autonomous learning, committed and adapted to the new requirements of 21st-century companies. Within this context, we present the theoretical environment on which the work developed on the ACME IT platform is based, which brings together collective work and blended learning. We also provide a detailed description of some examples of wikis, the paradigm of collaborative work, prepared in subjects taught at the University of Girona in the ACME virtual environment</mods:abstract>
<mods:physicalDescription>
<mods:form>application/pdf</mods:form>
</mods:physicalDescription>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:originInfo>
<mods:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</mods:publisher>
</mods:originInfo>
<mods:relatedItem>
<mods:title>UOC Papers: Revista sobre la societat del coneixement, 2009, núm. 8</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:relatedItem>
<mods:title>Articles publicats (D-P)</mods:title>
</mods:relatedItem>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction"><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Wikis (Informàtica)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Wikis (Computer science)</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Ensenyament virtual</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Web-based instruction</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Competències professionals -- Ensenyament</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Competency based education</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Societat de la informació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Information society</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Web 2.0</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/article</mods:genre>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<structMap>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry>
<atom:id>http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/68258/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2016-02-19T23:41:57.442+01:00</atom:published>
<atom:updated>2016-02-19T23:41:57.442+01:00</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator uri="http://www.recercat.cat//oai">RECERCAT (Diposit de la Recerca de Catalunya)</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Echazarreta Soler, Carmen</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Prados Carrasco, Ferran</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Poch Garcia, Jordi</atom:name>
</atom:author>
<atom:author>
<atom:name>Soler i Masó, Josep</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://www.recercat.cat//oai/metadata/handle/2072/68258/ore.xml">
<dcterms:modified>2012-06-29T01:03:25.714+02:00</dcterms:modified>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dc:creator lang="" schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd">Echazarreta Soler, Carmen</dc:creator>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.recercat.cat:2072/68258">
<dc:creator>Echazarreta Soler, Carmen</dc:creator>
<dc:creator>Prados Carrasco, Ferran</dc:creator>
<dc:creator>Poch Garcia, Jordi</dc:creator>
<dc:creator>Soler i Masó, Josep</dc:creator>
<dc:date>2009</dc:date>
<dc:date>2010-07-21T01:59:27Z</dc:date>
<dc:date>2010-07-21T01:59:27Z</dc:date>
<dc:identifier>Echazarreta Soler, C. ...[et al.]. (2009). La competència «El treball col·laboratiu»: una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG). UOC Papers: Revista sobre la societat del coneixement, (8). Recuperat 20 juliol 2010, a http://hdl.handle.net/10256/2836</dc:identifier>
<dc:identifier>1885-1541</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10256/2836</dc:identifier>
<dc:description>L'article és una reflexió sobre els requisits de formació dels professionals que demana la societat del coneixement. Un dels objectius més importants que ha de tenir la universitat en la societat del coneixement és la formació de professionals competents que tinguin prou eines intel·lectuals per a enfrontar-se a la incertesa de la informació, a la consciència que aquesta té una data de caducitat a curt termini i a l'ansietat que això provoca. Però, a més, també han de ser capaços de definir i crear les eines de treball amb què donaran sentit i eficàcia a aquest coneixement mudable i mutant. Per això, l'espai europeu d'ensenyament superior prioritza la competència transversal del treball col·laboratiu amb l'objectiu de promoure un aprenentatge autònom, compromès i adaptat a les noves necessitats de l'empresa del segle xxi. En aquest context, es presenta l'entorn teòric que fonamenta el treball desenvolupat a la plataforma informàtica ACME, que uneix el treball col·laboratiu i l'aprenentatge semipresencial o blended learning. Així mateix, es descriuen amb detall alguns exemples de wikis, paradigma del treball col·laboratiu, fets en assignatures impartides per la Universitat de Girona en l'espai virtual ACME</dc:description>
<dc:description>The article is a reflection on the training requirements for the professionals that the knowledge-based society needs. One of the most important objectives that any university must have in the knowledge-based society is to provide training for competent professionals with sufficient intellectual tools to face up to the uncertainty of information, the knowledge that it has an early expiry date and, therefore, the anxiety that this causes. Furthermore, they must also be capable of defining and creating their own work tools with which they can give form and effectiveness to this changeable and changing knowledge. In addition, the European Higher Education Area prioritises the transferable skill of “collaborative work” in order to promote autonomous learning, committed and adapted to the new requirements of 21st-century companies. Within this context, we present the theoretical environment on which the work developed on the ACME IT platform is based, which brings together collective work and blended learning. We also provide a detailed description of some examples of wikis, the paradigm of collaborative work, prepared in subjects taught at the University of Girona in the ACME virtual environment</dc:description>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:publisher>Universitat Oberta de Catalunya</dc:publisher>
<dc:relation>UOC Papers: Revista sobre la societat del coneixement, 2009, núm. 8</dc:relation>
<dc:relation>Articles publicats (D-P)</dc:relation>
<dc:rights>Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)</dc:rights>
<dc:rights><a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca</a></dc:rights>
<dc:subject>Wikis (Informàtica)</dc:subject>
<dc:subject>Wikis (Computer science)</dc:subject>
<dc:subject>Ensenyament virtual</dc:subject>
<dc:subject>Web-based instruction</dc:subject>
<dc:subject>Competències professionals -- Ensenyament</dc:subject>
<dc:subject>Competency based education</dc:subject>
<dc:subject>Societat de la informació</dc:subject>
<dc:subject>Information society</dc:subject>
<dc:subject>Web 2.0</dc:subject>
<dc:title>La competència «El treball col·laboratiu» : una oportunitat per a incorporar les TIC en la didàctica universitària. Descripció de l'experiència amb la plataforma ACME (UdG)</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
<dc:source>Universitat de Girona</dc:source>
<dc:source>Documents de recerca</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>