Número de control: DPD20196103828
Autor: Outón Oviedo, Paula
Título: Abordaxe dun caso típico de dislexia-disortografía
Publicación: Xunta de Galicia: Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Secretaría Xeral de Educación, 2005
Notas: Neste artigo preséntase a intervención que se levou a cabo cun escolar disléxico de 2º de educación primaria. Realizouse unha avaliación diagnóstica, estudando diferentes aspectos do escolar (evolutivos, médicos, escolares, psicopedagóxicos, familiares ...). Logo, deseñouse e aplicouse unha recuperación axustada ás necesidades educativas detectadas nese estudo inicial. A recuperación caracterizouse por unha atención individualizada, especializada e centrada na linguaxe escrita. Despois dunhas 30 sesións de recuperación, os resultados obtidos amosan que a intervención produce unha mellora significativa nas áreas de lectura e escritura, comprobándose así a eficacia do programa.
Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 45, 2005, pags. 161-174
LICENCIA DE USO: Los documentos a texto completo incluidos en Dialnet son de acceso libre y propiedad de sus autores y/o editores. Por tanto, cualquier acto de reproducción, distribución, comunicación pública y/o transformación total o parcial requiere el consentimiento expreso y escrito de aquéllos. Cualquier enlace al texto completo de estos documentos deberá hacerse a través de la URL oficial de éstos en Dialnet. Más información: http://dialnet.unirioja.es/info/derechosOAI | INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS STATEMENT: Full text documents hosted by Dialnet are protected by copyright and/or related rights. This digital object is accessible without charge, but its use is subject to the licensing conditions set by its authors or editors. Unless expressly stated otherwise in the licensing conditions, you are free to linking, browsing, printing and making a copy for your own personal purposes. All other acts of reproduction and communication to the public are subject to the licensing conditions expressed by editors and authors and require consent from them. Any link to this document should be made using its official URL in Dialnet. More info: http://dialnet.unirioja.es/info/derechosOAI
Registros relacionados: Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 45, 2005, pags. 161-174
Materia / geográfico: Dislexia
intervención
tratamento
dificultades de aprendizaxe
Tipo de impreso: text (article)
Números normalizados: (Revista) ISSN 1133-911X
Procedencia: DIALNET - Artículos
Tipo de publicación: Libros
Derechos: In Copyright (InC): http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/