<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<oai_dc:dc schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</dc:title>
<dc:creator>Oliver Trobat, Miquel F.</dc:creator>
<dc:contributor>Sureda Negre, Jaume</dc:contributor>
<dc:contributor>Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació</dc:contributor>
<dc:subject>Necessitat de formació</dc:subject>
<dc:subject>Anàlisi de necessitats formatives</dc:subject>
<dc:subject>Formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Formació permanent del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Desenvolupament professional del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Necesidad de formación</dc:subject>
<dc:subject>Análisis de necesidades formativas</dc:subject>
<dc:subject>Formación del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Formación permanente del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Desarrollo profesional del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Training needs</dc:subject>
<dc:subject>Training needs analysis</dc:subject>
<dc:subject>Teacher training</dc:subject>
<dc:subject>On-going teacher training</dc:subject>
<dc:subject>Professional teacher development</dc:subject>
<dc:subject>Didàctica i Organització Escolar</dc:subject>
<dc:subject>37</dc:subject>
<dc:subject>373</dc:subject>
<dc:description>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</dc:description>
<dc:description>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</dc:description>
<dc:description>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</dc:description>
<dc:date>1999-10-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469510988</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/32168</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoAccess</dc:rights>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:format>application/pdf</dc:format>
<dc:format>928 p.</dc:format>
<dc:publisher>Universitat de les Illes Balears</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</oai_dc:dc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<dim:dim schemaLocation="http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd">
<dim:field element="contributor" mdschema="dc">Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="author">Oliver Trobat, Miquel F.</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="authoremail">m.oliver@uib.es</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="authoremailshow">false</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="director">Sureda Negre, Jaume</dim:field>
<dim:field element="contributor" mdschema="dc" qualifier="authorsendemail">true</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc">info:eu-repo/date/embargoEnd/2011-07-22</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="accessioned">2011-07-18T11:05:42Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="available">2011-07-22T05:45:03Z</dim:field>
<dim:field element="date" mdschema="dc" qualifier="issued">1999-10-18</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="isbn">9788469510988</dim:field>
<dim:field element="identifier" mdschema="dc" qualifier="uri">http://hdl.handle.net/10803/32168</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="abstract">El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="abstract">El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</dim:field>
<dim:field element="description" mdschema="dc" qualifier="abstract">The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="extent">928 p.</dim:field>
<dim:field element="format" mdschema="dc" qualifier="mimetype">application/pdf</dim:field>
<dim:field element="language" mdschema="dc" qualifier="iso">cat</dim:field>
<dim:field element="publisher" mdschema="dc">Universitat de les Illes Balears</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">info:eu-repo/semantics/embargoAccess</dim:field>
<dim:field element="rights" mdschema="dc" qualifier="license">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dim:field>
<dim:field element="source" mdschema="dc">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Necessitat de formació</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Anàlisi de necessitats formatives</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Formació del professorat</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Formació permanent del professorat</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Desenvolupament professional del professorat</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Necesidad de formación</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Análisis de necesidades formativas</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Formación del profesorado</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Formación permanente del profesorado</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Desarrollo profesional del profesorado</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Training needs</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Training needs analysis</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Teacher training</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">On-going teacher training</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc">Professional teacher development</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="other">Didàctica i Organització Escolar</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="udc">37</dim:field>
<dim:field element="subject" mdschema="dc" qualifier="udc">373</dim:field>
<dim:field element="title" mdschema="dc">Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dim:field>
<dim:field element="type" mdschema="dc">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dim:field>
</dim:dim>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<thesis schemaLocation="http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd">
<title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</title>
<creator>Oliver Trobat, Miquel F.</creator>
<contributor>m.oliver@uib.es</contributor>
<contributor>false</contributor>
<contributor>Sureda Negre, Jaume</contributor>
<contributor>true</contributor>
<subject>Necessitat de formació</subject>
<subject>Anàlisi de necessitats formatives</subject>
<subject>Formació del professorat</subject>
<subject>Formació permanent del professorat</subject>
<subject>Desenvolupament professional del professorat</subject>
<subject>Necesidad de formación</subject>
<subject>Análisis de necesidades formativas</subject>
<subject>Formación del profesorado</subject>
<subject>Formación permanente del profesorado</subject>
<subject>Desarrollo profesional del profesorado</subject>
<subject>Training needs</subject>
<subject>Training needs analysis</subject>
<subject>Teacher training</subject>
<subject>On-going teacher training</subject>
<subject>Professional teacher development</subject>
<description>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</description>
<description>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</description>
<description>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</description>
<date>2011-07-18</date>
<date>2011-07-22</date>
<date>1999-10-18</date>
<type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</type>
<type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</type>
<identifier>9788469510988</identifier>
<identifier>http://hdl.handle.net/10803/32168</identifier>
<language>cat</language>
<rights>info:eu-repo/semantics/embargoAccess</rights>
<rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</rights>
<publisher>Universitat de les Illes Balears</publisher>
<source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</source>
</thesis>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>00925njm 22002777a 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="042">
<subfield code="a">dc</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="720">
<subfield code="a">Oliver Trobat, Miquel F.</subfield>
<subfield code="e">author</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="260">
<subfield code="c">1999-10-18</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">9788469510988</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="8" ind2=" " tag="024">
<subfield code="a">http://hdl.handle.net/10803/32168</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Necessitat de formació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Anàlisi de necessitats formatives</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació permanent del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Desenvolupament professional del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Necesidad de formación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Análisis de necesidades formativas</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación permanente del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Desarrollo profesional del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Training needs</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Training needs analysis</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Teacher training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">On-going teacher training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Professional teacher development</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<record schemaLocation="http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd">
<leader>nam a 5i 4500</leader>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Necessitat de formació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Anàlisi de necessitats formatives</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formació permanent del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Desenvolupament professional del professorat</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Necesidad de formación</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Análisis de necesidades formativas</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Formación permanente del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Desarrollo profesional del profesorado</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Training needs</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Training needs analysis</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Teacher training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">On-going teacher training</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="653">
<subfield code="a">Professional teacher development</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2="0" tag="245">
<subfield code="a">Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="1" tag="264">
<subfield code="a">:</subfield>
<subfield code="b">Universitat de les Illes Balears,</subfield>
<subfield code="c">2011</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="4" ind2="0" tag="856">
<subfield code="z">Accés lliure</subfield>
<subfield code="u">http://hdl.handle.net/10803/32168</subfield>
</datafield>
<controlfield tag="007">cr |||||||||||</controlfield>
<controlfield tag="008">AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c</controlfield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="020">
<subfield code="a">9788469510988</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="100">
<subfield code="a">Oliver Trobat, Miquel F.,</subfield>
<subfield code="e">autor</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="300">
<subfield code="a">1 recurs en línia (928 pàgines)</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="502">
<subfield code="g">Tesi</subfield>
<subfield code="b">Doctorat</subfield>
<subfield code="c">Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació</subfield>
<subfield code="d">1999</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="2" ind2=" " tag="710">
<subfield code="a">Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2="4" tag="655">
<subfield code="a">Tesis i dissertacions electròniques</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="1" ind2=" " tag="700">
<subfield code="a">Sureda Negre, Jaume,</subfield>
<subfield code="e">supervisor acadèmic</subfield>
</datafield>
<datafield ind1="0" ind2=" " tag="730">
<subfield code="a">TDX</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="520">
<subfield code="a">El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="998">
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="040">
<subfield code="a">ES-BaCBU</subfield>
<subfield code="b">cat</subfield>
<subfield code="e">rda</subfield>
<subfield code="c">ES-BaCBU</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="336">
<subfield code="a">text</subfield>
<subfield code="b">txt</subfield>
<subfield code="2">rdacontent</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="337">
<subfield code="a">informàtic</subfield>
<subfield code="b">c</subfield>
<subfield code="2">rdamedia</subfield>
</datafield>
<datafield ind1=" " ind2=" " tag="338">
<subfield code="a">recurs en línia</subfield>
<subfield code="b">cr</subfield>
<subfield code="2">rdacarrier</subfield>
</datafield>
</record>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mets ID=" DSpace_ITEM_10803-32168" OBJID=" hdl:10803/32168" PROFILE="DSpace METS SIP Profile 1.0" TYPE="DSpace ITEM" schemaLocation="http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd">
<metsHdr CREATEDATE="2022-09-22T08:42:31Z">
<agent ROLE="CUSTODIAN" TYPE="ORGANIZATION">
<name>TDX</name>
</agent>
</metsHdr>
<dmdSec ID="DMD_10803_32168">
<mdWrap MDTYPE="MODS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">author</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Oliver Trobat, Miquel F.</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>m.oliver@uib.es</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authoremailshow</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>false</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">director</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>Sureda Negre, Jaume</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:name>
<mods:role>
<mods:roleTerm type="text">authorsendemail</mods:roleTerm>
</mods:role>
<mods:namePart>true</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2011-07-18T11:05:42Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2011-07-22T05:45:03Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">1999-10-18</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="isbn">9788469510988</mods:identifier>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/32168</mods:identifier>
<mods:abstract>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm authority="rfc3066">cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:subject>
<mods:topic>Necessitat de formació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Anàlisi de necessitats formatives</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació permanent del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Desenvolupament professional del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Necesidad de formación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Análisis de necesidades formativas</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación permanente del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Desarrollo profesional del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Training needs</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Training needs analysis</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Teacher training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>On-going teacher training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Professional teacher development</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
</mods:mods>
</xmlData>
</mdWrap>
</dmdSec>
<amdSec ID="FO_10803_32168_1">
<techMD ID="TECH_O_10803_32168_1">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/1/tmot1de2.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>d37d6aab02dbde799a8ae3a39982345f</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>2888099</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tmot1de2.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FO_10803_32168_2">
<techMD ID="TECH_O_10803_32168_2">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/2/tmot2de2.pdf</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>0a2fdbfde6b7242a77e8c87fe470d810</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>5515189</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>application/pdf</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tmot2de2.pdf</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_32168_3">
<techMD ID="TECH_T_10803_32168_3">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/3/tmot2de2.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>237d309766beede096f7e5cb7f08c817</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>952575</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tmot2de2.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<amdSec ID="FT_10803_32168_4">
<techMD ID="TECH_T_10803_32168_4">
<mdWrap MDTYPE="PREMIS">
<xmlData schemaLocation="http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd">
<premis:premis>
<premis:object>
<premis:objectIdentifier>
<premis:objectIdentifierType>URL</premis:objectIdentifierType>
<premis:objectIdentifierValue>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/4/tmot1de2.pdf.txt</premis:objectIdentifierValue>
</premis:objectIdentifier>
<premis:objectCategory>File</premis:objectCategory>
<premis:objectCharacteristics>
<premis:fixity>
<premis:messageDigestAlgorithm>MD5</premis:messageDigestAlgorithm>
<premis:messageDigest>1f9a768d3597377eb37f3db785914cd8</premis:messageDigest>
</premis:fixity>
<premis:size>654403</premis:size>
<premis:format>
<premis:formatDesignation>
<premis:formatName>text/plain</premis:formatName>
</premis:formatDesignation>
</premis:format>
</premis:objectCharacteristics>
<premis:originalName>tmot1de2.pdf.txt</premis:originalName>
</premis:object>
</premis:premis>
</xmlData>
</mdWrap>
</techMD>
</amdSec>
<fileSec>
<fileGrp USE="ORIGINAL">
<file ADMID="FO_10803_32168_1" CHECKSUM="d37d6aab02dbde799a8ae3a39982345f" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_32168_1" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_32168_1" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="1" SIZE="2888099">
</file>
<file ADMID="FO_10803_32168_2" CHECKSUM="0a2fdbfde6b7242a77e8c87fe470d810" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_32168_2" ID="BITSTREAM_ORIGINAL_10803_32168_2" MIMETYPE="application/pdf" SEQ="2" SIZE="5515189">
</file>
</fileGrp>
<fileGrp USE="TEXT">
<file ADMID="FT_10803_32168_3" CHECKSUM="237d309766beede096f7e5cb7f08c817" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_32168_3" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_32168_3" MIMETYPE="text/plain" SEQ="3" SIZE="952575">
</file>
<file ADMID="FT_10803_32168_4" CHECKSUM="1f9a768d3597377eb37f3db785914cd8" CHECKSUMTYPE="MD5" GROUPID="GROUP_BITSTREAM_10803_32168_4" ID="BITSTREAM_TEXT_10803_32168_4" MIMETYPE="text/plain" SEQ="4" SIZE="654403">
</file>
</fileGrp>
</fileSec>
<structMap LABEL="DSpace Object" TYPE="LOGICAL">
<div ADMID="DMD_10803_32168" TYPE="DSpace Object Contents">
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
<div TYPE="DSpace BITSTREAM">
</div>
</div>
</structMap>
</mets>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<mods:mods schemaLocation="http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd">
<mods:name>
<mods:namePart>Oliver Trobat, Miquel F.</mods:namePart>
</mods:name>
<mods:extension>
<mods:dateAvailable encoding="iso8601">2011-07-18T11:05:42Z</mods:dateAvailable>
</mods:extension>
<mods:extension>
<mods:dateAccessioned encoding="iso8601">2011-07-22T05:45:03Z</mods:dateAccessioned>
</mods:extension>
<mods:originInfo>
<mods:dateIssued encoding="iso8601">1999-10-18</mods:dateIssued>
</mods:originInfo>
<mods:identifier type="isbn">9788469510988</mods:identifier>
<mods:identifier type="uri">http://hdl.handle.net/10803/32168</mods:identifier>
<mods:abstract>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</mods:abstract>
<mods:abstract>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</mods:abstract>
<mods:abstract>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</mods:abstract>
<mods:language>
<mods:languageTerm>cat</mods:languageTerm>
</mods:language>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">info:eu-repo/semantics/embargoAccess</mods:accessCondition>
<mods:accessCondition type="useAndReproduction">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</mods:accessCondition>
<mods:subject>
<mods:topic>Necessitat de formació</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Anàlisi de necessitats formatives</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formació permanent del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Desenvolupament professional del professorat</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Necesidad de formación</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Análisis de necesidades formativas</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Formación permanente del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Desarrollo profesional del profesorado</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Training needs</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Training needs analysis</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Teacher training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>On-going teacher training</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:subject>
<mods:topic>Professional teacher development</mods:topic>
</mods:subject>
<mods:titleInfo>
<mods:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</mods:title>
</mods:titleInfo>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</mods:genre>
<mods:genre>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</mods:genre>
</mods:mods>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<atom:entry schemaLocation="http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml">
<atom:id>http://hdl.handle.net/10803/32168/ore.xml</atom:id>
<atom:published>2011-07-22T05:45:03Z</atom:published>
<atom:updated>2011-07-18T11:05:42Z</atom:updated>
<atom:source>
<atom:generator>TDX</atom:generator>
</atom:source>
<atom:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</atom:title>
<atom:author>
<atom:name>Oliver Trobat, Miquel F.</atom:name>
</atom:author>
<oreatom:triples>
<rdf:Description about="http://hdl.handle.net/10803/32168/ore.xml#atom">
<dcterms:modified>2011-07-18T11:05:42Z</dcterms:modified>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/5/tmot1de2.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/6/tmot2de2.pdf.xml">
<dcterms:description>MEDIA_DOCUMENT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/1/tmot1de2.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/2/tmot2de2.pdf">
<dcterms:description>ORIGINAL</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/3/tmot2de2.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
<rdf:Description about="http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/4/tmot1de2.pdf.txt">
<dcterms:description>TEXT</dcterms:description>
</rdf:Description>
</oreatom:triples>
</atom:entry>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<qdc:qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</dc:title>
<dc:creator>Oliver Trobat, Miquel F.</dc:creator>
<dc:contributor>Sureda Negre, Jaume</dc:contributor>
<dc:subject>Necessitat de formació</dc:subject>
<dc:subject>Anàlisi de necessitats formatives</dc:subject>
<dc:subject>Formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Formació permanent del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Desenvolupament professional del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Necesidad de formación</dc:subject>
<dc:subject>Análisis de necesidades formativas</dc:subject>
<dc:subject>Formación del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Formación permanente del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Desarrollo profesional del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Training needs</dc:subject>
<dc:subject>Training needs analysis</dc:subject>
<dc:subject>Teacher training</dc:subject>
<dc:subject>On-going teacher training</dc:subject>
<dc:subject>Professional teacher development</dc:subject>
<dcterms:abstract>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</dcterms:abstract>
<dcterms:dateAccepted>2011-07-22T05:45:03Z</dcterms:dateAccepted>
<dcterms:available>2011-07-22T05:45:03Z</dcterms:available>
<dcterms:created>2011-07-22T05:45:03Z</dcterms:created>
<dcterms:issued>1999-10-18</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469510988</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/32168</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoAccess</dc:rights>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de les Illes Balears</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</qdc:qualifieddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rdf:RDF schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd">
<ow:Publication about="oai:www.tdx.cat:10803/32168">
<dc:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</dc:title>
<dc:creator>Oliver Trobat, Miquel F.</dc:creator>
<dc:contributor>m.oliver@uib.es</dc:contributor>
<dc:contributor>false</dc:contributor>
<dc:contributor>Sureda Negre, Jaume</dc:contributor>
<dc:contributor>true</dc:contributor>
<dc:subject>Necessitat de formació</dc:subject>
<dc:subject>Anàlisi de necessitats formatives</dc:subject>
<dc:subject>Formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Formació permanent del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Desenvolupament professional del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Necesidad de formación</dc:subject>
<dc:subject>Análisis de necesidades formativas</dc:subject>
<dc:subject>Formación del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Formación permanente del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Desarrollo profesional del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Training needs</dc:subject>
<dc:subject>Training needs analysis</dc:subject>
<dc:subject>Teacher training</dc:subject>
<dc:subject>On-going teacher training</dc:subject>
<dc:subject>Professional teacher development</dc:subject>
<dc:description>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</dc:description>
<dc:description>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</dc:description>
<dc:description>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</dc:description>
<dc:date>2011-07-18T11:05:42Z</dc:date>
<dc:date>2011-07-22T05:45:03Z</dc:date>
<dc:date>1999-10-18</dc:date>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:identifier>9788469510988</dc:identifier>
<dc:identifier>http://hdl.handle.net/10803/32168</dc:identifier>
<dc:language>cat</dc:language>
<dc:rights>info:eu-repo/semantics/embargoAccess</dc:rights>
<dc:rights>ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</dc:rights>
<dc:publisher>Universitat de les Illes Balears</dc:publisher>
<dc:source>TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</dc:source>
</ow:Publication>
</rdf:RDF>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<uketd_dc:uketddc schemaLocation="http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd">
<dc:title>Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</dc:title>
<dc:creator>Oliver Trobat, Miquel F.</dc:creator>
<dcterms:abstract>El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</dcterms:abstract>
<dcterms:abstract>The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</dcterms:abstract>
<uketdterms:institution>Universitat de les Illes Balears</uketdterms:institution>
<dcterms:issued>1999-10-18</dcterms:issued>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</dc:type>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/publishedVersion</dc:type>
<dc:language type="dcterms:ISO639-2">cat</dc:language>
<dcterms:isReferencedBy>http://hdl.handle.net/10803/32168</dcterms:isReferencedBy>
<dc:identifier type="dcterms:URI">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/1/tmot1de2.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">d37d6aab02dbde799a8ae3a39982345f</uketdterms:checksum>
<dc:identifier type="dcterms:URI">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/2/tmot2de2.pdf</dc:identifier>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">0a2fdbfde6b7242a77e8c87fe470d810</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/3/tmot2de2.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">237d309766beede096f7e5cb7f08c817</uketdterms:checksum>
<dcterms:hasFormat>http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/4/tmot1de2.pdf.txt</dcterms:hasFormat>
<uketdterms:checksum type="uketdterms:MD5">1f9a768d3597377eb37f3db785914cd8</uketdterms:checksum>
<dc:subject>Necessitat de formació</dc:subject>
<dc:subject>Anàlisi de necessitats formatives</dc:subject>
<dc:subject>Formació del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Formació permanent del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Desenvolupament professional del professorat</dc:subject>
<dc:subject>Necesidad de formación</dc:subject>
<dc:subject>Análisis de necesidades formativas</dc:subject>
<dc:subject>Formación del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Formación permanente del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Desarrollo profesional del profesorado</dc:subject>
<dc:subject>Training needs</dc:subject>
<dc:subject>Training needs analysis</dc:subject>
<dc:subject>Teacher training</dc:subject>
<dc:subject>On-going teacher training</dc:subject>
<dc:subject>Professional teacher development</dc:subject>
<dc:subject>Didàctica i Organització Escolar</dc:subject>
<dc:identifier>9788469510988</dc:identifier>
</uketd_dc:uketddc>
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<metadata schemaLocation="http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd">
<element name="dc">
<element name="contributor">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació</field>
</element>
<element name="author">
<element name="none">
<field name="value">Oliver Trobat, Miquel F.</field>
</element>
</element>
<element name="authoremail">
<element name="none">
<field name="value">m.oliver@uib.es</field>
</element>
</element>
<element name="authoremailshow">
<element name="none">
<field name="value">false</field>
</element>
</element>
<element name="director">
<element name="none">
<field name="value">Sureda Negre, Jaume</field>
</element>
</element>
<element name="authorsendemail">
<element name="none">
<field name="value">true</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="date">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/date/embargoEnd/2011-07-22</field>
</element>
<element name="accessioned">
<element name="none">
<field name="value">2011-07-18T11:05:42Z</field>
</element>
</element>
<element name="available">
<element name="none">
<field name="value">2011-07-22T05:45:03Z</field>
</element>
</element>
<element name="issued">
<element name="none">
<field name="value">1999-10-18</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="identifier">
<element name="isbn">
<element name="none">
<field name="value">9788469510988</field>
</element>
</element>
<element name="uri">
<element name="none">
<field name="value">http://hdl.handle.net/10803/32168</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="description">
<element name="abstract">
<element name="none">
<field name="value">El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions</field>
<field name="value">El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones.</field>
<field name="value">The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="format">
<element name="extent">
<element name="none">
<field name="value">928 p.</field>
</element>
</element>
<element name="mimetype">
<element name="none">
<field name="value">application/pdf</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="language">
<element name="iso">
<element name="none">
<field name="value">cat</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="publisher">
<element name="none">
<field name="value">Universitat de les Illes Balears</field>
</element>
</element>
<element name="rights">
<element name="license">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/embargoAccess</field>
<field name="value">ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="source">
<element name="none">
<field name="value">TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)</field>
</element>
</element>
<element name="subject">
<element name="none">
<field name="value">Necessitat de formació</field>
<field name="value">Anàlisi de necessitats formatives</field>
<field name="value">Formació del professorat</field>
<field name="value">Formació permanent del professorat</field>
<field name="value">Desenvolupament professional del professorat</field>
<field name="value">Necesidad de formación</field>
<field name="value">Análisis de necesidades formativas</field>
<field name="value">Formación del profesorado</field>
<field name="value">Formación permanente del profesorado</field>
<field name="value">Desarrollo profesional del profesorado</field>
<field name="value">Training needs</field>
<field name="value">Training needs analysis</field>
<field name="value">Teacher training</field>
<field name="value">On-going teacher training</field>
<field name="value">Professional teacher development</field>
</element>
<element name="other">
<element name="none">
<field name="value">Didàctica i Organització Escolar</field>
</element>
</element>
<element name="udc">
<element name="none">
<field name="value">37</field>
<field name="value">373</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="title">
<element name="none">
<field name="value">Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears</field>
</element>
</element>
<element name="type">
<element name="none">
<field name="value">info:eu-repo/semantics/doctoralThesis</field>
<field name="value">info:eu-repo/semantics/publishedVersion</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundles">
<element name="bundle">
<field name="name">MEDIA_DOCUMENT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot1de2.pdf.xml</field>
<field name="originalName">tmot1de2.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">105</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/5/tmot1de2.pdf.xml</field>
<field name="checksum">a6ec3ca23fb4de117f0f76dec239de0a</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">5</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot2de2.pdf.xml</field>
<field name="originalName">tmot2de2.pdf.xml</field>
<field name="description">Document Consulta</field>
<field name="format">text/xml</field>
<field name="size">106</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/6/tmot2de2.pdf.xml</field>
<field name="checksum">04e55ae19973c363d40e3b6b5a0c3241</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">6</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">ORIGINAL</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot1de2.pdf</field>
<field name="originalName">tmot1de2.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">2888099</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/1/tmot1de2.pdf</field>
<field name="checksum">d37d6aab02dbde799a8ae3a39982345f</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">1</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot2de2.pdf</field>
<field name="originalName">tmot2de2.pdf</field>
<field name="format">application/pdf</field>
<field name="size">5515189</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/2/tmot2de2.pdf</field>
<field name="checksum">0a2fdbfde6b7242a77e8c87fe470d810</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">2</field>
</element>
</element>
</element>
<element name="bundle">
<field name="name">TEXT</field>
<element name="bitstreams">
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot2de2.pdf.txt</field>
<field name="originalName">tmot2de2.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted Text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">952575</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/3/tmot2de2.pdf.txt</field>
<field name="checksum">237d309766beede096f7e5cb7f08c817</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">3</field>
</element>
<element name="bitstream">
<field name="name">tmot1de2.pdf.txt</field>
<field name="originalName">tmot1de2.pdf.txt</field>
<field name="description">Extracted Text</field>
<field name="format">text/plain</field>
<field name="size">654403</field>
<field name="url">http://www.tdx.cat/bitstream/10803/32168/4/tmot1de2.pdf.txt</field>
<field name="checksum">1f9a768d3597377eb37f3db785914cd8</field>
<field name="checksumAlgorithm">MD5</field>
<field name="sid">4</field>
</element>
</element>
</element>
</element>
<element name="others">
<field name="handle">10803/32168</field>
<field name="identifier">oai:www.tdx.cat:10803/32168</field>
<field name="lastModifyDate">2018-04-19 11:49:10.348</field>
</element>
<element name="repository">
<field name="name">TDX</field>
<field name="mail">aco@csuc.cat</field>
</element>
</metadata>